برگزاری جلسه هماهنگی آغاز فعالیت مراکز جدید آموزش عالی در تفت

در نشستی با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار تفت، مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مسئولان؛ هماهنگی لازم پیرامون آغاز فعالیت مراکز جدید آموزش عالی و هنرستان بهیاری در شهر تفت صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در نشستی با حضور "سید جلیل میر محمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "محمد دهشیری" فرماندار تفت، "رضا ابهت" مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مسئولان؛ هماهنگی لازم پیرامون آغاز فعالیت مراکز جدید آموزش عالی و هنرستان بهیاری در شهر تفت صورت گرفت.

در این جلسه ابتدا پیرامون آغاز به فعالیت هنرستان بهیاری با همکاری آموزش‌وپرورش و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بحث و تبادل‌نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

آغاز فعالیت دانشکده پرستاری در تفت از ابتدای سال تحصیلی جدید با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط و مشخص شدن فضای فیزیکی موردنیاز دیگر دستور کار این جلسه بود که تصمیمات لازم برای شروع به کار این دانشکده اتخاذ شد.

دستور کار دیگر این نشست راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان واحد برادران در شهر تفت بود که پس از بحث و تبادل‌نظر پیرامون امکانات موردنیاز؛ بر راه‌اندازی این مرکز آموزش عالی در شهر تفت در آغاز سال تحصیلی جدید تأکید شد.

در این نشست پیرامون تقویت سایر مراکز آموزش عالی دایر در شهرستان تفت نیز بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و مصوباتی دراین‌باره اتخاذ شد.