به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی تفت، بخشدار مرکزی تفت در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش اعیاد سعید قربان و غدیر و همچنین گرامیداشت یاد شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت با اشاره به برگزاری برنامه ها در هفته دولت اظهار داشت:

 همزمانی هفته دولت با اعیاد قربان و غدیر، فرصت مناسبی است که بدنه دولت از مدیران دستگاه های دولتی تا دهیاران گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام گرفته خود را به آگاهی مردم برسانند و صادقانه و شفاف عملکرد دولت تدبیر و امید در راستای رفع مشکلات مردم و توسعه پایدار روستاها را منعکس نمایند.

علی احمدیان از دهیاران خواست تا ضمن نصب بنر با موضوع تبریک ایام پیش رو و ارائه گزارش مصور عملکرد خود، در طول سال و به خصوص در هفته دولت با حضور در بین آحاد مردم چهره به چهره پاسخگوی مردم و پیگیر رفع مشکلاتشان باشند

بخشدار مرکزی تفت با اشاره به نقش خبرنگاران در انعکاس اخبار و گزارشات به مردم از دهیاران خواست ضمن تقویت ارتباط با رسانه های گروهی، عملکرد دهیاری خود را شفاف و صحیح منعکس نمایند.

وی در ادامه ضمن اشاره به هجمه های دشمنان نظام در سال 97 گفت : دشمنان به دنبال ایجاد شکاف در بین اقشار مختلف مردم و ایجاد نارضایتی و دلسردی هستند و مردم قدرشناس و مومن ایران اسلامی با استحکام و یکپارچگی در مقابل آنها ایستاده و سختی ها را تحمل می کنند. لذا بر مسئولین و دست اندرکاران فرض است در هفته دولت، ضمن انعکاس و تبیین اقدامات و فعالیتهای خود، تلاشهای دولت تدبیر و امید در راستای رفع مشکلات و ایجاد رفاه برای مردم را به تصویر بکشند.

وی افزود: در بخش مرکزی تفت نیز طبق سال های گذشته در هفته دولت مراسم افتتاح و کلنگ زنی از پروژه ها و اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی در این هفته پیش بینی شده است.
 

لازم به ذکر است در این جلسه، مدعوین ضمن بیان دیدگاه ها و برنامه های خود در هفته دولت شامل افتتاح پروژه، برگزاری همایش، برگزاری بازارچه خرید، کنفرانش خبری، تشکیل میز خدمت در روستا، بازدید و ... پیرامون زمانبندی و نحوه اجرای برنامه ها بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ گردید.