برگزاری جلسه هماهنگی حضور نیروهای امدادی ،انتظامی در منطقه برف‌گیر سخوید

در جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان تفت، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری،بخشداران نیر و مرکزی و جمعی از مسئولان، هماهنگی لازم پیرامون حضور نیروهای امدادی و انتظامی در منطقه برف‌گیر سخوید صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت ، "محمد دهشیری" صبح امروز پنج‌شنبه در جمع تعدادی از مدیران شهرستان تفت با تقدیر از حضور نیروهای امدادی و انتظامی در منطقه برف‌گیر سخوید بیان داشت:در روزهای پایانی هفته گذشته نیروهای دستگاه‌های امدادی و انتظامی با حضور در منطقه برف‌گیر سخوید در هوای سرد در حال خدمت‌رسانی به مردم در این منطقه بودند.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: در روز جمعه هفته گذشته دستگاه‌های تردد شمار موجود در منطقه حضور 18 هزار خودرو را در این منطقه ثبت کرده‌اند که برآورد جمعیت حاضر در این منطقه حدود 50 هزار نفر بوده است و خدمت‌رسانی به این حجم انبوه جمعیت سخت است.

وی ادامه داد:اما با تلاش نیروهای امدادی و انتظامی و دستگاه‌های خدمات رسان امیدواریم مسیر خدمت صادقانه به مردم حاضر در این منطقه ادامه پیدا کند.

دهشیری به آغاز طرح سامان‌دهی منطقه تفرجگاه سخوید از مدتی پیش اشاره و افزود: با همکاری شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش نیر و سرمایه‌گذار بخش خصوصی سامان‌دهی تفرجگاه سخوید آغازشده و اقداماتی در این منطقه صورت گرفته است.

فرماندار تفت بیان داشت: دستگاه‌های شهرستانی هماهنگی لازم با مسئولان استانی در راستای نیاز به افزایش استقرار نیروهای امدادی و انتظامی را با توجه به افزایش حجم جمعیت در دستور کار قرار دهند.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت به افزایش نظارت بهداشتی بر عرضه مواد غذایی توسط شبکه بهداشت و درمان و نرخ‌گذاری عادلانه خدمات ارائه‌شده در این منطقه به مردم توسط اداره صمت تأکید کرد.