به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات و کهدوئیه کلاس درس اخلاق نماینده محترم ولی فقیه در بخش و همچنین جلسه هماهنگی مراسمات و مناسبتهای سوم خرداد(روز فتح خرمشهر)، شبهای لیالی قدر وراهپیمایی روز جهانی قدس، با حضور حضرت آیت الله نجم الهدی ،احسان سعادتمند بخشدار گاریزات،مسئولین ادارات، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش در محل بخشداری برگزار گردید.

در ابتدای این نشست امام جمعه محترم بعد از تفسیر آیاتی از کلام الله مجید در خصوص نکات اخلاقی مدیریتی وفضائل و برکات ماه مبارک رمضان و لیالی قدر به ایراد سخن پرداختند.

در ادامه جلسه احسان سعادتمند بخشدار گاریزات ضمن خيرمقدم به حضار و آرزوي قبولي طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبريك ميلاد كريم اهل بيت حضرت امام حسن مجتبي (ع) به اهمیت راهپیمایی روز قدس اشاره و این روز را نمادی از اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر ابرقدرت ها و مستکبرین جهان اسلام دانست .

در ادامه ضمن تسليت ايام شهادت مولي متقيان حضرت امام علي (ع) و التماس دعاي خير در شبهاي قدر ، بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات پيش رو تأکيد واز مسئولين كليه ادارات ، دهياران و اعضاي شوراهاي اسلامي خواست تا با استفاده از تمام ظرفيتها، بستر مناسبي جهت حضور هرچه با شكوه تر مردم فراهم نمايند.