به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات و کهدوئیه جلسه هماهنگی هیئت های مذهبی جهت برنامه‌ریزی برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم عزاداری سالار و سرور شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) برگزارگردید.

در ابتدای این جلسه سعادتمند بخشدار گاریزات ضمن عرض خیر مقدم به حضار و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم به برگزاری هرچه باشکوهتر مراسمات عزاداری و سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) در بخش تأکید و از ادارات و دستگاه های خدمات رسان ( آّفار ،برق ،مخابرات،اورژانس، آتش نشانی و دهیاریها ) خواست با برنامه ریزی مناسب و تلاش مضاعف بهترین خدمات را به عزاداران حسینی ارائه نمایند. وی بر لزوم نظارت دقیق و رعایت نکات ایمنی در حسینیه ها و تکیه ها و مساجد،رعایت مسائل بهداشتی در کشتار دام و پخت نذورات (همکارب با داکپزشکی و خانه های بهداشت) رعایت حال بیماران و همسایگان در برگزاری مراسم ها و رفت و آمد هیئت ها، پیگیری شارژ کپسول های آتش نشانی توسط مسئولین هیئت و دهیاران تأکید و خواستار همکاری مناسب با مأمورین انتظامی و امنیتی گردید. در ادامه  افزود با توجه به حضور نخبگان و افراد تأثیرگذار در این ایام در روستا از دهیاران خواست تا از این ظرفیت استفاده و نشست های مشورتی توسعه روستا را تشکیل دهند.

در پایان به طرح دولت در خصوص بیمه حوادث و آتش سوزی منازل روستایی و پرداخت 50 درصد حق بیمه توسط اداره کل مدیریت بحران استان اشاره و از دهیاران و افراد تأثیر گذار خواست ضمن اطلاع رسانی ،اهالی را ترغیب و تشویق نمایند تا از این طرح استفاده و نسبت به بیمه منازل و حسینیه ها و مساجد اقدام نمایند.