به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات _ کهدوئیه، جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور بخشدار ، فرماندهی حوزه حزب ا... کهدوئیه،فرماندهی پاسگاه انتظامی گاریزات و دیگر مسئولان در محل بخشداری برگزار گردید.

"احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت:هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزشهای انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند و امروز می باسیت فرهنگ و آرمان های هشت سال دفاع مقدس و یاد و نام شهدا در جامعه زنده مانده و در نسل های آینده نهادینه شود، وی با اشاره به ظرفیت های موجود در بخش افزود جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم انتظار داریم با ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارات و دستگاه های اجرایی برنامه های این هفته در خور و شایسته هفته دفاع مقدس برگزار گردد.

 در ادامه "عباس طاهر نژاد" فرمانده حوزه حزب الله کهدوئیه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس به برنامه های پیش بینی شده در بخش ازجمله دیدار باخانواده های شهدا ، غبار روبی گلزار مطهر شهدا،برگزاری مسابقات ورزشی ، رژه خودرویی ، نشست روشنگری و برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی اشاره و خواستار همکاری و همراهی ادارات و دهیاریها در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم شد.