برگزاری جلسه هماهنگی یوم‌الله ۱۳آبان در شهرستان تفت

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم‌الله ۱۳آبان در شهرستان تفت با حضور امام‌جمعه تفت ، فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان در دفتر امام‌جمعه تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم‌الله ۱۳آبان در شهرستان تفت با حضور "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت ، "محمد دهشیری "فرماندار و جمعی از مسئولان در دفتر امام‌جمعه تفت برگزار شد.

"حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت در خصوص جریان روز 13آبان گفت: در 13آبان سه رخداد مهم ، تبعید امام خمینی(ره) ، شهادت شهدای دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی رخ‌داده است ولی مناسبت مهم آن‌که تابلو و ویترین انقلاب اسلامی است روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

"محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت نیز در این نشست با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور خواستار برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه مراسم و راهپیمایی روز 13 آبان در شهر تفت و سایر نقاط شهری و روستایی شهرستان شد.

در ادامه این جلسه پیرامون نحوه برگزاری یوم‌الله 13 آبان در شهرستان تفت بحث و تبادل‌نظر شد و هر یک از اعضا به بیان پیشنهاد‌های خود در این راستا پرداختند.

در پایان مقرر شد مراسم روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور دانش آموزان و سایر اقشار مختلف مردم قبل از نماز عبادی سیاسی جمعه در شهر تفت و سایر نقاط شهرستان برگزار و پس از پایان نماز جمعه نیز راهپیمایی روز 13 آبان برگزار شود.