به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات_ کهدوئیه جلسه شورای اسلامی بخش با حضور بخشدار و اعضای شورای بخش در محل دفتر بخشدار تشکیل گردید.

"احسان سعادتمند" بخشدار گاریزات ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای اسلامی بخش با تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر بین شورای بخش و بخشداری یکی از وظایف قانونی این شورا را ایجاد هماهنگی لازم بین شوراهای روستاها برشمرد و خواستار همکاری بیشتر نمایندگان مردم با نماینده دولت در راستای پیشبرد اهداف دولت و توسعه روستاها گردید.

وی در ادامه به فعالیتها و پروژه های عمرانی در حال اجرا در روستاها اشاره و با توجه به در پیش بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواستار همکاری بیشتر مسولین ادارات بخش،اعضای شورای اسلامی روستاها و دهیاران در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسمات و همچنین معرفی دستاوردهای چهل ساله انقلاب به مردم گردید.

در ادامه ضمن بررسی مسائل و مشكلات روستا های بخش، خصوصا روستاهای فاقد شورا و دهیاری، اعضای شورای اسلامی بخش نظرات و پیشنهادات خود در راستای حل این مشکلات ارائه و تصمیماتی اتخاذ گردید.

درپایان جلسه اعضاء به اتفاق بخشدار از پروژه عمرانی اصلاح میدان ورودی روستای محمود آباد واحداث بلوار و خیابانهای منتهی به روستاهای رعدآباد، مزرعه حسین،منصوری ،گاریز و حسن آباد بازدید نمودند.