برگزاری جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان تفت

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان تفت به ریاست معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور بخشدار مرکزی و نیر و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان تفت به ریاست "ناصر دهقانی"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور "مصطفی صادقیان"بخشدار مرکزی تفت، "ابوالفضل افشار" بخشدار نیر و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

گزارش "محمد جعفری" مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تفت از روند بازدید از واحدهای نانوایی در نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت اولین دستور کار این جلسه بود.

ارائه آنالیز صورت گرفته بر روی گزارش‌های سامانه نظارتی نانینو از نحوه فعالیت نانوایی‌ها دیگر دستور کار این جلسه بود که مقرر شد با استفاده از داده‌های آماری این سامانه تحلیل‌هایی از وضعیت نانوایی‌های شهرستان در جلسه بعدی کارگروه آرد و نان شهرستان تفت ارائه شود.

بررسی درخواست‌های رسیده به کارگروه آرد و نان آخرین دستور کار بود که پیرامون این درخواست‌ها تبادل‌نظر صورت گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

لازم به ذکر است جلسه‌های کارگروه آرد و نان شهرستان تفت به‌صورت هفتگی برگزار و وضعیت فعالیت نانوایی‌ها در نقاط شهری و روستایی این شهرستان موردبررسی قرار می‌گیرد.