برگزاری جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان تفت

کارگروه آرد و نان شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشداران مرکزی و گاریزات و سایر اعضا با دستور کار بررسی وضعیت نانوایی‌ها در آستانه‌ی عید نوروز و ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمد دهشیری" در جلسه کارگروه آرد و نان این شهرستان بیان داشت: متولیان مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه برای تهیه نان افطار درخواست‌های خود را به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ارائه دهند.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: فعالیت نانوایی‌ها از طریق سامانه نانینو در حال نظارت است و انتظار می‌رود در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان بازدید اعضای کارگروه از نانوایی‌ها در راستای فعالیت منظم و مستمر این واحدهای صنفی ادامه یابد.

دهشیری تصریح نمود: مجتمع تجاری غدیر در شهر تفت در آینده‌ی نزدیک افتتاح خواهد شد و امیدواریم مجتمع نان مستقر در این مجتمع تجاری هر چه سریع‌تر و بلافاصله پس از افتتاح راه‌اندازی شود تا دسترسی مردم به نان مناسب و باکیفیت تسهیل شود.

فرماندار تفت گفت: ساعت فعالیت نانوایی‌ها در عید نوروز بر اساس هماهنگی و نشست با نانوایان سطح شهر تفت مشخص خواهد شد و به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت اضافه کرد: نظارت مردمی بر فعالیت نانوایی‌ها می‌تواند بر فعالیت منظم این واحدهای صنفی تأثیر گزار باشد و در این راستا فرم‌هایی تهیه تا تماس‌های مردمی ثبت و بر اساس گزارش‌های رسیده به تخلفات احتمالی رسیدگی شود.

فرماندار شهرستان تفت افزود: سهمیه آرد نانوایی‌ها شناور شده است و بر اساس فعالیت نانوایی‌ها و بر اساس آمار سامانه نانینو تزریق آرد به این واحدهای صنفی صورت می‌گیرد و این اتفاق باعث نظم بیشتر واحدهای نانوایی در ارائه خدمت به مردم خواهد شد.