برگزاری جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان تفت

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان تفت به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری، بخشداران شهرستان و سایر اعضا در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در جلسه کارگروه آرد و نان بیان داشت: انتظار مردم بهبود وضعیت فعالیت نانوایی‌ها در مناطق شهری و روستایی است و در این زمینه نیاز است مصوبات کارگروه اجرایی شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت تصریح نمود: تعطیلی نانوایی‌ها فقط در زمان تعطیلی مجاز قانونی است و لازم است نانوایان تعطیلی‌های غیرمترقبه را به اطلاع اتحادیه رسانده تا اطلاع‌رسانی لازم دراین‌باره صورت گیرد.

دهشیری خاطرنشان کرد: برای تعیین ساعت کار نانوایی‌ها نظر نانوا و اهالی منطقه باید در نظر گرفته شود و در صورت لزوم این ساعت تغییر و اطلاع‌رسانی مناسب برای آگاهی مشتریان صورت گیرد.

وی ادامه داد: نظرات مطرح‌شده در جلسات کارگروه شهرستانی باید کارشناسی شده باشد تا در صورت طرح در کارگروه استانی، نظر مدیران استان برای تخصیص سهمیه فوق‌العاده آرد به شهرستان جلب شود.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت افزود: در آستانه‌ی تعطیلات سال نو هستیم و با توجه به‌پیش بینی‌ها حجم زیادی از مسافران و گردشگران در شهرستان حضور خواهند یافت و لازم است تمهیدات لازم برای تأمین آرد موردنیاز نانوایی‌ها اتخاذ شود.

در ابتدای این نشست اعضای حاضر در جلسه کارگروه آرد و نان به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای بهبود وضعیت نانوایی‌ها در مناطق شهری و روستایی پرداختند و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان از برنامه‌ریزی برای ادامه طرح نظارت بر نانوایی‌ها خبر داد.