برگزاری جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تفت

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تفت به ریاست فرماندار شهرستان تفت و با حضورمعاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشداران و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تفت به ریاست "علی دهقان نیری" فرماندار شهرستان تفت و با حضور "علی احمدیان"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشداران و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

برنامه ریزی برای راه اندازی بازارچه های عرضه تولیدات محصولات خانگی و روستایی در مراکز شهرها و روستا دستور کار اول این جلسه بود که فرماندار شهرستان تفت بر تسهیل در راه اندازی این بازارچه ها تأکید کرد.

سامان‌دهی وانت‌بارهای عرضه کالا در مسیر ورودی شهر تفت و تعدادی از روستاهای شهرستان دیگر موضوع موردبحث در این جلسه بود.

اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تفت در ادامه این جلسه در خصوص اجرای دستورالعمل بند الف تبصره 18 قانون بودجه به ارائه گزارش پرداختند.

گزارش رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفت در خصوص مرحله دوم منابع تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی و گزارش میزان تحقق اشتغال در سامانه رصد دستور کار پایانی جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تفت بود.