برگزاری جلسه کارگروه مردمی سازی یارانه‌ها در شهرستان تفت

جلسه کارگروه مردمی سازی یارانه‌ها در شهرستان تفت با حضور فرماندار، معاونین فرمانداری، بخشدار مرکزی تفت و مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در این جلسه بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح بزرگ اقتصادی دولت مبنی بر مردمی سازی یارانه‌ها آغازشده و امیدواریم با همکاری مردم و تلاش مسئولان این طرح باعث تحولی خوب در اقتصاد کشور شود.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: با هماهنگی‌های صورت گرفته اقلام موردنیاز مردم در سطح فروشگاه‌های نقاط شهری و روستایی شهرستان توزیع‌شده است و کمبودی در زمینه کالاهای اساسی در شهرستان وجود ندارد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت گفت: نظارت بر روند توزیع کالا در سطح بازار با حضور گروه‌های مشترک از دستگاه‌های ذی‌ربط در حال انجام است و گزارش وضعیت بازار در این کارگروه مطرح می‌شود تا در صورت نیاز تصمیمات لازم برای رفع مشکلات و نواقص احتمالی اتخاذ شود.

دهشیری خاطرنشان کرد: رئیس محترم جمهور و دولت سیزدهم تمام همت و تلاش خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور به کار گرفته تا این طرح اجرا شود و همه ما کارگزاران دولتی در شهرستان تفت نیز باید با تلاش شبانه‌روزی دولت را در تحقق وعده بزرگ اقتصادی خود به مردم یاری دهیم.

در ادامه این نشست تصمیماتی در راستای توزیع کالاهای اساسی به فروشگاه‌های منتخب در مناطق شهری و روستایی شهرستان اتخاذ و بر نظارت بر روند توزیع به‌موقع و مناسب این کالاها تأکید شد.