به ریاست سرپرست فرمانداری؛

برگزاری جلسه کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر تفت

جلسه کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر شهرستان تفت با حضور سرپرست فرمانداری ، معاونین فرمانداری و جمعی از مسئولان دستگاه‌های عضو این کمیته در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"محمد دهشیری" در جلسه کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر این شهرستان گفت: با توجه به حجم بالای تردد و افزایش تصادفات در محورهای مواصلاتی استان یزد باید تدابیری در راستای کاهش حوادث جاده‌ای در دستور کار مسئولان شهرستانی قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری تفت بیان داشت: جلساتی با حضور استاندار محترم و معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار و در این جلسات برافزایش حضور نیروهای محسوس و نامحسوس پلیس راهور در جاده‌های مواصلاتی تأکید شد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت افزود: با توجه به نیاز پلیس‌راه یزد- شیراز، همکاری دستگاه‌های شهرستان برای افزایش امکانات به‌منظور استقرار ماشین‌های گشت در مسیرهای مواصلاتی، ضروری است.

وی تصریح نمود: دستگاه‌ها وادارات همکاری لازم برای در اختیار قرار دادن وسایل نقلیه و نیروی موردنیاز به پلیس‌راه یزد- شیراز را در دستور کار قرار دهند.

سرپرست فرمانداری تفت گفت: نیروهای بسیجی نیز با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و پایگاه‌های بسیج در مناطق روستایی، در مسیرهای مواصلاتی حضور خواهند یافت و یاری‌دهنده پلیس‌راه در تأمین نظم و ایمنی جاده‌های شهرستان خواهند بود.

دهشیری عنوان نمود: برای روزهای 11، 12 و 13 فروردین‌ماه ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط شهرستان هماهنگی لازم با ادارات کل استانی را برای در اختیار امکانات و تجهیزات موردنیاز انجام دهند.​​​​​​​