برگزاری جلسه گرامیداشت ستاد دهه فجر شهرستان تفت

جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان تفت با حضور امام‌جمعه تفت، فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشداران و مسئولین ادارات و کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان در محل دفتر امام جمعه تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" در جلسه گرامیداشت ستاد دهه فجر این شهرستان گفت: دشمنان در تلاش برای تضعیف انقلاب اسلامی هستند و با اجرای برنامه‌های مختلف برای کند کردن پیشرفت‌های انقلاب تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند و باید با برنامه‌ریزی مناسب نقشه‌های دشمنان مانند همیشه نقش بر آب شود.

امام‌جمعه تفت بیان داشت: با توجه به حوادث اخیر در کشور باید برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود و ارزش‌های انقلابی برای مردم به‌ویژه نسل جوان تبیین شود.

حجت‌الاسلام گلوردی ادامه داد: مردم در همه صحنه‌های انقلاب و نظام حضور پرشوری دارند و مسئولان هم باید همه تلاش خود را برای کم کردن فشار اقتصادی بر روی مردم به‌کارگیرند.

وی به اهمیت بیان حوادث ایام انقلاب به دانش آموزان اشاره و افزود: دانش آموزان باید با حوادث ایام انقلاب به‌خوبی آگاه شوند و ایام دهه فجر زمان خوبی برای بازگو کردن خاطرات انقلاب به دانش آموزان است.

امام‌جمعه تفت به اقدام اخیر نمایندگان پارلمان اروپا در تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و تصریح نمود: برای سپاه و نیروهای سپاهی افتخار است که دشمنان این کشور آن‌ها را تحریم می‌کند و این موضوع عزت سپاه را نزد مردم افزایش خواهد داد.

حجت‌الاسلام گلوردی ادامه داد: سپاه از ابتدای تأسیس تاکنون در حال خدمت به مردم بوده است و برای رفع همه مشکلات کشور پیشگام بوده و دشمنان آگاه باشند به‌زودی از سپاه مقتدر پاسداران انقلاب سیلی محکمی خواهند خورد.

"محمد دهشیری" نیز در این جلسه به برنامه‌های ارائه‌شده توسط دستگاه‌ها وادارات مختلف در این جلسه اشاره و گفت: امیدواریم با همکاری بین دستگاهی و استفاده از پتانسیل نیروهای مردمی برنامه‌های دهه فجر در نقاط شهری و روستایی شهرستان باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه فجر باید توسط مردم اجرا شود و برنامه‌ها در سال جاری مردم محور باشد و گروه‌های مردمی برای برگزاری مراسم‌های ایام‌الله دهه فجر ترغیب و تشویق شوند و دستگاه وادارات دولتی در اجرای برنامه تسهیل گری نماید.

دهشیری به نقش فضاسازی محلی اشاره و گفت: در ایام‌الله دهه فجر با همکاری شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها باید فضای عمومی شهرستان حال و هوایی دهه فجری به خود بگیرد.