برگزاری دومین بزرگداشت جاوید نشان شیرکوه "حاج احمد متوسلیان"

دومین بزرگداشت جاوید نشان شیرکوه "حاج احمد متوسلیان"و یادبود شهدای شهرستان تفت با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان یزد، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، امام‌جمعه تفت، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم در مصلی قدس تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، دومین بزرگداشت جاوید نشان شیرکوه "حاج احمد متوسلیان"و یادبود شهدای شهرستان تفت با حضور "آیت‌الله محمدرضا ناصری" امام‌جمعه شهر یزد و نماینده ولی‌فقیه در استان یزد، " حسین زارع کمالی" فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت،"سید جلیل میر محمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "محمد دهشیری"فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم در مصلی قدس تفت برگزار شد.

سردار "سعید قاسمی" از هم‌رزمان جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان در این مراسم به بیان خاطراتی از دوران حضور وی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و حضور در کشور لبنان را پرداخت.

قرائت قرآن توسط قاری ممتاز شهرستانی "سجاد خشت‌زن"، خیرمقدم حجت‌الاسلام گلوردی امام‌جمعه تفت، اجرای گروه سرود و بیان خاطراتی از حاج احمد متوسلیان توسط یکی از اقوام وی دیگر برنامه‌های این مراسم بود؛ اجرای این برنامه را نیز "محسن فلاح" بر عهده داشت.

لازم به ذکر است حاج احمد متوسلیان که اصالتاً اهل روستای سانیج شهرستان تفت است، فرمانده لشکر ۲۷ رسول‌الله (ص) در جنگ هشت‌ساله ایران و عراق بود که در ۱۴ تیر ۱۳۶۱ در مسیر طرابلس به بیروت به همراه سه همراهش به دست نیروهای حزب فالانژ لبنان به اسارت درآمد و از آن زمان تاکنون خبر موثقی از سرنوشت آنان در دست نیست.