برگزاری دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت

دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان تفت با حضور فرماندار، معاونین فرمانداری، بخشداران و اعضای این ستاد به منظور برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته دولت برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت که در آستانه‌ی شروع این هفته برگزار شد بیان داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی به‌منظور ارائه خدمات کم‌نظیر دولت سیزدهم در حوزه مختلف است.

دهشیری افزود: باید از فرصت هفته دولت برای تبیین و تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم استفاده بهینه کرد و از اقدامات بزرگ دولت در حوزه های مختلف برای اقشار و گروه های تشریح شود.

فرماندار شهرستان تفت به برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم افتتاحیه پروژه‌های هفته دولت اشاره و افزود: سعی شود تعدادی از شاخص‌ترین پروژه‌های عمرانی به‌منظور افتتاح پروژه‌های هفته دولت با حضور مسئولان شهرستانی و استانی انتخاب شود.

مقام عالی دولت در شهرستان بیان داشت: برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان نیز در دستور کار است تا برنامه‌ریزی لازم برای پیشرفت و توسعه شهرستان در این جلسه در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این جلسه بحث و تبادل‌نظر پیرامون برگزاری مراسم‌های هفته دولت ازجمله گل‌باران قبور شهدا، برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت، حضور در میعادگاه نماز جمعه و دیدار با اقشار مختلف مردم بحث و تبادل‌نظر شد.