برگزاری دومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان تفت

دومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان تفت با حضور امام‌جمعه تفت، سرپرست فرمانداری و مسئولین ادارات و کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر این شهرستان گفت: در ایام دهه فجر تبیین واقعیت‌ها و دستاوردهای نظام که مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است باید موردتوجه قرار گیرد.

امام‌جمعه تفت افزود: دشمن همه تلاش خود را برای نادیده گرفتن و مخدوش کردن دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف به کار گرفته اما با توجه به دستاوردهای نظام در عرصه‌های مختلف، مقاومت مردم و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) این سیاست با شکست روبرو شده است.

حجت‌الاسلام گلوردی خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی بیان دستاوردهای نظام در جهاد تبیین صورت پذیرد و مقایسه‌ای بین شرایط کنونی کشور و شرایط کشور در قبل از انقلاب صورت گیرد تا مردم در جریان دستاوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف قرار گیرند.

"محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در این جلسه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در راستای برگزاری مراسم‌های ایام دهه مبارک فجر با سی درصد ظرفیت خبر داد و افزود: درعین‌حال که باید برنامه‌های دهه فجر باشکوه برگزار شود اما این موضوع نباید خللی در سلامت مردم ایجاد کند.

سرپرست فرمانداری تفت بیان داشت: با توجه به گفتمان اصیل انقلاب اجازه کمرنگ شدن مراسم‌های این ایام را نخواهیم داد اما با توجه به شرایط کرونایی سبک و شیوه برگزاری این مراسم‌ها تغییر خواهد کرد.

دهشیری افزود: باید برای استفاده حداکثری از فضاسازی شهری و استفاده از فضای مجازی در راستای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر برنامه‌ریزی صورت گیرد و اطلاعاتی کوتاه بابیانی مناسب در اختیار مخاطبان فضای مجازی قرار گیرد و از شبکه شاد آموزش‌وپرورش برای تبیین دستاوردهای نظام برای نسل جدید استفاده بهینه شود.

مقام عالی دولت بیان داشت: پیرامون برگزاری راهپیمایی 22 بهمن‌ماه قرار است در جلسه ملی و استانی ستاد کرونا در اوایل هفته آینده تصمیم‌گیری شود و در شهرستان تفت نیز به تبعیت از آن اقدام خواهیم کرد.

در این جلسه هر یک از اعضای ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر به بیان برنامه‌های شاخص برنامه‌ریزی‌شده در دستگاه متبوع خود در این ایام پرداختند.