برگزاری سومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان تفت

سومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان تفت به ریاست سرپرست فرمانداری و رئیس هیئت اجرایی انتخابات این شهرستان و با حضور رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در شهرستان تفت ، بخشداران و سایر اعضای ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، سومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان تفت به ریاست "علی دهقان نیری"سرپرست فرمانداری و رئیس هیئت اجرایی انتخابات این شهرستان و با حضور "علیرضا شبانی"رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در شهرستان تفت ، بخشداران و سایر اعضای ستاد برگزار شد.

ارائه گزارش از روند برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری توسط "حمیدرضا فلاح تفتی" رئیس ستاد انتخابات شهرستان تفت اولین دستور کار این جلسه بود.

ارائه پیشنهادهای "علیرضا شبانی" رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان در شهرستان تفت در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه توام با تامین سلامت و امنیت انتخاب از دیگر دستور کارهای این جلسه بود.

در ادامه سایر اعضای ستاد انتخابات شهرستان تفت در راستای برگزاری باشکوه این رویداد سیاسی گزارشی از اقدامات کمیته های مختلف را ارائه دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در پایان این جلسه به بیان مصوبات پرداخت و از برگزاری جلسات مستمر ستاد انتخابات به منظور هماهنگی بیشتر برای برگزاری باشکوه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

"علی دهقان نیری" به اهمیت مقوله آموزش برای اعضای شعب اشاره کرد و خواستار برنامه ریزی برای برگزاری دوره های کیفی آموزشی در موعد زمانی پیش بینی شده در تقویم انتخابات شد.

تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز ، انتخاب اعضای شعب در موعد زمانی مقرر ، برنامه ریزی برای ثبت نام نهایی داوطلبان و همکاری هیئت نظارت شورای انتخابات و ستاد انتخابات شهرستان تفت در راستای برگزاری مناسب این رویداد سیاسی از موضوعات دیگری بود که رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت به آن اشاره نمود.

لازم به ذکر است انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌صورت هم‌زمان در ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.