به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در سومین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان که با حضور فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضا برگزار شد.

 "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت نیز در این جلسه با تقدیر از اقدامات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در راستای جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار از تخصیص اعتبار در بودجه سال جاری برای کنترل بیماری سالک خبر داد و هم‌چنین از مسئولان عضو شورای سلامت این شهرستان خواست تا برنامه‌های عملیاتی خود در جلسه آتی این شورا برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد را ارائه نمایند.

"محمدرضا میر شمسی" سرپرست مرکز بهداشت تفت به مناسبت هفته بدون دخانیات گزارشی از برنامه‌های مرکز بهداشت این شهرستان در خصوص کاهش تقاضا و عرضه مواد دخانی ارائه و همکاری تمام دستگاه‌های عضو شورای سلامت به‌منظور کاهش مصرف مواد دخانی در نقاط شهری و روستایی این شهرستان را خواستار شد.

در ادامه این جلسه "محمدصادق مهدیان" مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان تفت، گزارشی از برنامه‌های این مدیریت به‌منظور بازگشایی مدارس با اجرای پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم در نقاط مختلف شهرستان را ارائه نمود.

بررسی ساختمان‌های وقفی مرحوم شریفی و ساختمان دیگری در مرکز شهر و ارائه راهکارهای قانونی برای استفاده مناسب از این ساختمان در راستای تحقق به مفاد این وقف نامه در حوزه بهداشت و درمان بررسی و مقرر شد با همکاری فرمانداری و دادستانی شهرستان اقدامات لازم درزمینه تأمین نظر واقف خیریه صورت گیرد.