به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان تفت با اظهار خشنودی از برچیده شدن بخاری‌های نفتی در مدارس روستایی شهرستان اظهار داشت: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته تا پایان آذرماه شاهد برچیده شدن کامل بخاری‌های نفتی در سطح مدارس شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان تفت با استقبال از مطرح‌شدن مسائل فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و رفتاری‌ جامعه دانش‌آموزی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش اظهار خرسندی نمود و بیان داشت: باید با همکاری اعضای شورای آموزش و سایر کارگروه‌های مرتبط مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرستان واکاوی شود و برای آن برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

نوکار به ظرفیت‌های خوب شهرستان تفت در حوزه‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب طرح‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی با همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری در شهرستان تفت به مرحله اجرا برسد.

وی ادامه داد: آموزش خانواده‌ها در حوزه‌های مختلف باید در سطح شهرستان در دستور کار قرار گیرد و با دعوت از مشاوران برجسته استان و شهرستان آموزش‌های لازم به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و آگاهی بخشی به خانواده‌ها در سطح شهرستان عملیاتی شود.