در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان تفت مطرح شد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان تفت با حضور "علیرضا نوکار " فرماندار و سایر اعضای ستاد و با دستور کار گزارش اعضای ستاد پیرامون خسارت سیل سال 99، ایمن‌سازی استخرهای ذخیره آب و بندهای آبی، برنامه‌ریزی برای جلوگیری از آتش‌سوزی مراتع، بیمه حوادث منازل مسکونی و آب‌رسانی سیار به روستاهای شهرستان برگزار شد.

"علیرضا نوکار" در این جلسه پیرامون حادثه پیش‌آمده در مسیر سانیج- سخوید اظهار داشت: با توجه به ریزش راهروی قنات مسیر سانیج - سخوید مسدود شده و با برگزاری جلسات هماهنگی مرمت این مسیر آغاز و تا پایان هفته آینده با اتمام مرمت این مسیر شاهد بازگشایی آن خواهیم بود.

فرماندار شهرستان تفت با تقدیر از عملکرد مدیران عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان در هنگام جاری شدن سیلاب ابتدای سال پیگیری مدیران برای تخصیص اعتبار و مرمت خسارت وارده را خواستار شد.

"ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان نیز در این جلسه با اشاره به گرم شدن هوا و خشک شدن گیاهان خودرو در مراتع اظهار داشت: با برگزاری مانور شهرستانی اطفای حریق در مراتع آمادگی و همکاری دستگاه‌های شهرستان برای مقابله با حوادث احتمالی سنجیده خواهد شد.

برنامه‌ریزی برای ایمن‌سازی استخرهای ذخیره آب کشاورزی، نصب تابلوهای هشداردهنده در پشت سیل بندها برای ممنوعیت شنا، گزارشی از خسارت وارده سیلاب، طوفان و سرمازدگی به بخش کشاورزی، در دستور کار قرار گرفتن بیمه حوادث منازل مسکونی در مناطق شهری و روستایی، گزارشی از نحوه آب‌رسانی سیار به مناطق روستایی و گزارشی از وضعیت مراتع شهرستان تفت ازجمله مباحث مطرح‌شده در جلسه امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان تفت بود.