فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان با حضور فرماندار، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و اعضای این ستاد در فرمانداری برگزار شد.

"علیرضا نوکار" در این نشست به بیان اهمیت بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر پرداخت و خاطرنشان کرد: مراسم‌های دهه مبارک فجر در سالیان گذشته باشکوه و عظمت در سراسر مناطق شهری و روستایی این شهرستان برگزار می‌شد، اما در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم‌ها به‌صورت محدود و مجازی برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: احتمال بروز موج چهارم ویروس کرونا در کشور افزایش پیداکرده است و با توجه به در اولویت قرار داشتن سلامت مردم، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید در اولویت مجریان برگزاری مراسم‌های این دهه باشد.

فرماندار شهرستان تفت بیان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان همکاری لازم با عوامل ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم را در دستور کار خود قرار دهند.

"حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی" رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این نشست به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران پرداخت و بیان داشت: با آمدن انقلاب اسلامی، ایران به استقلال و آزادی رسید و استکبار به چالش کشیده شده و این اتفاق باعث دشمنی 42 ساله با ایران شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مردمی‌ترین ستاد کشور را ستاد بزرگداشت دهه فجر دانست و تصریح نمود: ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر همه اقشار و گروه‌های جامعه را در برمی‌گیرد و کارگروه‌های مختلف با برنامه‌ریزی‌های مناسب برنامه‌های باشکوهی را در راستای بزرگداشت انقلاب اسلامی ایران در نقاط مختلف کشور و استان برگزار می‌نمایند.

حجت‌الاسلام فخرالدینی پیرامون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای اجرای برنامه‌های دهه فجر خاطرنشان کرد: ستاد بزرگداشت دهه فجر تابع ستاد مقابله با کرونا است و سعی شده در برنامه‌ریزی برنامه‌ها اولویت با تأمین سلامت مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.

فضاسازی شهر وادارات در این ایام، فعال بودن کمیته بانوان ستاد با توجه به هم‌زمانی این ایام با میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) از دیگر درخواست‌های این مسئول استانی از ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان تفت بود.

در ادامه این نشست پیرامون برگزاری رژه مردمی و میدانی روز 22 بهمن نیز بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و مقرر شد این مراسم به‌صورت رژه موتوری و ماشینی در سطح نقاط شهری و روستایی شهرستان برگزار شود.