برگزاری مراسم تکریم و معارفه بخشدار نیر

در مراسمی با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات سیاسی استانداری، فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی از تلاش‌های "سید روح‌الله میر خلیلی" تقدیر و "ابوالفضل افشار" به‌عنوان بخشدار جدید نیر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "سعید رستگاری" مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در مراسم تکریم و معارفه بخشدار نیر بیان داشت: مسئولیت ماندگار نیست و برگزاری جلسات تکریم و معارفه امری عادی و معمول است و انتصاب افراد در یک پست نیازی به تبریک ندارد و زمانی باید به مسئولین تبریک گفت که عملکرد درخشانی در پایان مسئولیت به‌جای بگذارند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد بیان داشت: بخش نیر یکی از قدیمی‌ترین بخش‌های استان یزد است که هنوز جای فعالیت در آن وجود دارد و نیاز است بخشدار جدید با تلاش برای رفع مشکلات آن گام بردارد.

رستگاری فرصت مسئولیت را کوتاه دانست و گفت: مسئولان باید از فرصت کوتاه خدمت، استفاده بهینه نموده و درراه خدا قدم برداشته و باکار شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم تمام تلاش خود را به‌کارگیرند.

این مقام استانی خط قرمز دولت سیزدهم را فساد بیان کرد و افزود: مردم نسبت به فساد بسیار حساس هستند و دولت سیزدهم خط قرمز خود را فساد عنوان نموده و فساد ستیزی باید در دستور کار مسئولان باشد و تمامی امور و تصمیمات مسئولان باید در مجرای قانونی باشد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: هدف انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال 1357 زمینه‌سازی برای ظهور بود و همه برنامه‌ها و تصمیمات در دوران مدیریت باید باهدف زمینه‌سازی ظهور باشد.

نگاه عدالت محور، ارتباط و تعامل با ائمه جمعه، جماعات و اقشار مختلف مردم، هماهنگی با مقامات بالادستی، ارتباط تنگاتنگ با مدیران استانی و حضور میدانی برای رصد مشکلات از توصیه‌های مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد به بخشدار جدید نیر بود.

"محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت نیز در این مراسم برنامه محوری را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و افزود: بخشدار نیر باید با شناخت و آگاهی از منطقه و با استفاده از تجربیات افراد برجسته این منطقه و بادید کلان و همه‌جانبه به بخش اقدام به تهیه برنامه‌ای جامع برای پیشبرد اهداف دولت سیزدهم در این بخش نماید.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: بخش نیر یکی از قدیمی‌ترین بخش‌های استان و بخش متنوعی در حوزه‌های طبیعی، جغرافیایی، اجتماعی و فرهنگی است و برای رفع مشکلات مردم در این منطقه باید کار جهادی در دستور کار قرار گیرد.

مردم‌داری و مردم محوری توصیه فرماندار تفت به بخشدار جدید نیر بود که وی دراین‌باره اظهار داشت: همه تلاش دولت سیزدهم رفع مشکلات مردم است و نیاز است با شناخت مسائل و مشکلات مردم در مناطق مختلف بخش، برنامه‌ریزی لازم برای رفع آن در دستور کار قرار گیرد.

دهشیری به طرح نهضت ملی مسکن اشاره و گفت: یکی از اصلی‌ترین برنامه های دولت سیزدهم پروژه نهضت ملی مسکن است و سعی شده با برگزاری جلسات هفتگی مسائل و مشکلات اجرای این طرح در شهرستان رفع شود و در شهر نیر نیز برای اجرای این پروژه بزرگ برنامه‌ریزی در دستور کار قرار دارد.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت تأمین آب شرب و بهداشت را یکی از مشکلات اساسی بخش نیر عنوان نمود و افزود: همه تلاش مسئولان استانی و شهرستانی رفع مشکل تأمین آب در بعضی از نقاط شهری و روستایی است و امیدواریم با اجرای طرح‌های متنوع در این حوزه رفع این مشکل را در دولت سیزدهم شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: همه تلاش دولت سیزدهم مقدمه سازی برای ظهور است و باید در این راه به شعارهای اصیل انقلاب برگردیم و درراه زنده کردن آن شعارها همه تلاش خویش را به‌کارگیریم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از تلاش‌های "سید روح‌الله میر خلیلی" بخشدار سابق نیر تقدیر و با اهدای حکم از طرف استاندار یزد ، "ابوالفضل افشار" به‌عنوان بخشدار جدید نیر معرفی شد.