برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تفت

در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان تفت، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با اهدای لوح از تلاش‌های "مجید ذاکری" تقدیر و با اهدای حکم "علی زارع سروی" به‌عنوان رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تفت معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"محمد دهشیری" در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان بیان داشت: شهرستان تفت هم در حوزه منابع طبیعی و هم در حوزه آبخیزداری در استان یزد دارای شرایط ویژه‌ای است و خوشبختانه شاهد نگاه ویژه مسئولان استانی به این دو حوزه در شهرستان تفت هستیم.

فرماندار شهرستان تفت اظهار داشت: با توجه به ییلاقی بودن بخش زیادی از شهرستان تفت، زمین در این شهرستان از ارزش بالایی برخوردار است و زمین‌خواران به این شهرستان چشم طمع دوخته‌اند و باید از منابع طبیعی این شهرستان به‌خوبی محافظت شود.

دهشیری گفت: تخصیص اعتبار برای اجرای پروژه‌های حوزه آبخیزداری در شهرستان تفت با توجه به سرچشمه بودن این شهرستان در تأمین منابع آبی استان در افزایش این منابع نقش به سزایی خواهد داشت و خواستار اجرای پروژه‌های پیشنهادی در حوزه آبخیزداری در شهرستان تفت با تخصیص منابع اعتباری استانی و ملی هستیم.

"کمال کریمی" مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد نیز در این مراسم گفت: برای واگذاری زمین در مناطق روستایی برای ساخت مسکن برای جوانان بومی این اداره کل آمادگی دارد کل زمین‌های موجود در طرح هادی موجود روستا را یک‌باره به اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار نماید تا این اداره کل بر اساس زمان‌بندی مشخص واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط را دنبال نماید.

وی افزود: این کار باعث تسریع درروند اداری واگذاری زمین به متقاضیان و رضایت بیشتر ارباب‌رجوع خواهد شد و با تصویب این موضوع در شورای حفظ حقوق بیت‌المال شهرستان تفت آن را عملیاتی خواهیم کرد.

"ابوالفضل زارع بیدکی" رئیس دادگستری شهرستان تفت هم در این مراسم با اشاره به حساسیت‌های حوزه منابع طبیعی در این شهرستان گفت: حفاظت از منابع طبیعی شهرستان تفت با توجه به گستردی و پراکندگی شهرستان تفت نیازمند نگاه ویژه مدیران استانی منابع طبیعی و آبخیزداری در تأمین نیروهای انسانی و تجهیزات است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از تلاش‌های "مجید ذاکری" رئیس سابق اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تفت تقدیر و با اهدای حکم "علی زارع سروی" به‌عنوان این اداره شهرستانی معرفی شد.