برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفت

مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفت با حضور فرماندار تفت، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولان برگزار شد و از تلاش‌های "روح‌الله زمانی" تقدیر و "اصغر دشت آبادی" به‌عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمد دهشیری" در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان اظهار داشت: گستره فعالیت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی وسیع است و رسیدگی به امورات این اداره نیازمند تلاش جهادی است.

فرماندار شهرستان تفت به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به‌عنوان یکی از طرح‌های جدید دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: طرح کالابرگ الکترونیکی در شهرستان تفت به‌صورت جدی دنبال شود و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان متولی اجرای این طرح هماهنگی‌های بین دستگاهی و بین بخشی را انجام دهد.

دهشیری خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفت با تعامل بین دستگاهی و هماهنگی درون بخشی و برون بخشی در راستای پیشبرد برنامه‌های دولت سیزدهم در این حوزه تلاش نماید.

وی ادامه داد: تمام تلاش روسای ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفت باید خدمت‌رسانی صادقانه به مردم و افزایش رضایتمندی مردم باشد.

دهشیری گفت: مشکلات کارگری در سطح شهرستان تفت زیاد نیست اما نیاز است با پیگیری و برگزاری جلسات و کمیته‌های مربوطه مشکلات موجود نیز کاهش یابد.

"محمدرضا فلاحتی" مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های "روح‌الله زمانی" خاطرنشان کرد: زمانی در مدت 17 ماه مسئولیت خود در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفت در اجرای برنامه‌های دولت سیزدهم نظیر طرح هدفمندی یارانه‌ها موفق بود و از تخصص و تجربه وی در ستاد استانی استفاده خواهد شد.

 وی ادامه داد: امیدواریم "اصغر دشت آبادی" که از نیروهای بومی و دارای سابقه مدیریت در چند شهرستان است از خود کارنامه خوبی در دوران مسئولیت در شهرستان تفت بر جای گذارد و در انجام وظایف خود موفق باشد.

فلاحتی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری جلسات شورای تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان تفت با حضور مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با تعامل با اداراتی نظیر جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت خدمات‌رسانی بهتری به مردم در راستای برنامه‌های دولت سیزدهم در حوزه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گیرد.

"حمیدرضا فلاح" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت نیز در این جلسه به بیان ویژگی‌های شهرستان تفت پرداخت و افزود: وجود سه بخش، پراکندگی و تعدد روستا، ییلاقی بودن شهرستان و تخصیص اعتبارات بر اساس سرانه جمعیتی سرشماری خدمات‌دهی شایسته در این شهرستان به مردم را سخت و دشوار است اما تلاش همه مدیران در راستای افزایش رضایتمندی مردم است.

فلاح بیان نمود: امید است با تلاش و برنامه‌ریزی و با استفاده بهینه از اعتبارات موجود برنامه‌های دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌صورت جدی پیگیری و اجرایی شود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از تلاش‌های "روح‌الله زمانی" رئیس سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تفت تقدیر شد و با اهدای حکم "اصغر دشت آبادی" به‌عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.