از طرق ویدیو کنفرانس؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در ارتباط ویدیو کنفرانسی با "محمد فاتحی" سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری استان یزد و با حضور "علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان شهرستان، از زحمات "حسن رکوعی" تقدیر و "محمدمهدی خلاصه زاده" به‌عنوان سرپرست جدید امور آب و فاضلاب شهری نیر منصوب شد.

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت در این مراسم گفت: "حسن رکوعی" در مدت مسئولیت خود در شهر نیر توانست به‌خوبی بحران‌های مربوط به کم‌آبی در این شهر را مدیریت نماید و اکنون به‌افتخار بازنشستگی نائل‌آمده است.

فرماندار شهرستان تفت ادامه داد: "محمدمهدی خلاصه زاده" نیز در مدت مسئولت خود در مدیریت آب و فاضلاب روستایی شهرستان عملکرد مطلوبی بر جای گذاشته است و هم‌زمان سرپرستی امور آب و فاضلاب شهری نیر را نیز بر عهده خواهد داشت و امید است بتواند مشکلات مربوط به کم‌آبی در بخش نیر را به‌خوبی مدیریت نماید.

فرماندار تفت خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری‌های شرکت آب و فاضلاب استان و تخصیص اعتبار بتوانیم در آینده‌ی نزدیک شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های آب‌رسانی در سطح شهرستان تفت به‌ویژه پروژه آب‌رسانی غدیر باشیم.

"محمد فاتحی" سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان نیز با تقدیر از عملکرد "حسن رکوعی" اظهار داشت: با توجه به ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و اینکه تاکنون چارت سازمانی جدید ابلاغ نشده است و رکوعی نیز به‌افتخار بازنشستگی نائل‌آمده به‌منظور جلوگیری از ایجاد خلل در خدمت‌رسانی به مردم شریف شهر نیر به‌طور موقت "محمدمهدی خلاصه زاده" مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تفت هم‌زمان به‌عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهری نیر منصوب‌شده است.

فاتحی خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های اولویت‌دار شرکت آب و فاضلاب استان، پروژه آب‌رسانی غدیر است که امیدواریم با تخصیص اعتبار موردنیاز در آینده بسیار نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم در بخش نیر باشیم و مشکلات کم‌آبی در این منطقه تا حد زیادی کاسته شود.

"سید روح‌الله میرخلیلی" بخشدار نیر ضمن تقدیر از عملکرد "حسین رکوعی" تصریح نمود: وی یکی از مدیران باسابقه، توانمند و خوش‌نام بخش نیر بود که به‌جز اقدامات خوب و مؤثر در حوزه تأمین آب شرب شهر نیر تعامل خوبی با شهروندان برقرار و رضایت مردمی را نیز جلب نمود.

بخشدار نیر در ادامه با آرزوی موفقیت برای "محمدمهدی خلاصه زاده" سرپرست جدید امور آب و فاضلاب شهری نیر افزود: با توجه ادغام شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی امید است شاهد تقویت جایگاه اداره آب و فاضلاب شهری و روستایی در نیر باشیم تا نیازی به تردد روستاییان برای انجام امور خود به مرکز شهرستان نباشند.

در پایان جلسه نیز یکی از اعضای شورای شهر نیر در این جلسه خواستار پیگیری فرماندار شهرستان تفت و سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان به منظور تقویت جایگاه اداره امور آب و فاضلاب شهری نیر شد.