به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان تفت مردم را بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی مردم هستند و اعتماد مردم به نیروی انتظامی، تأمین امنیت آنان را تحقق خواهد بخشید.

فرمانده انتظامی استان یزد برقراری امنیت در استان یزد را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: نیروی انتظامی در استان یزد عملکرد مطلوب و مناسبی در حوزه‌های مختلف امنیتی و انتظامی داشته است و در شهرستان تفت نیز خوشبختانه وضعیت مطلوبی حاکم است و در پیشگیری و کشف سرقت و سایر موارد رشد خوبی راه شاهد هستیم.

سردار بهدانی فرد امنیت سلامت مردم را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و تصریح نمود: در کنار امنیت اجتماعی که خط قرمز نیروی انتظامی است، امنیت سلامت مردم نیز قرار دارد و نیروی انتظامی در کنار ستاد مقابله با کرونا در راستای اجرای مصوبات و زمینه های کاهش شیوع ویروس کرونا فعالیت موثری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در کنار مردم و کادر درمان در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا قرار داریم و تاکنون اقدامات مؤثری در این رابطه با همکاری ستاد مقابله با کرونا انجام داده‌ایم و با توجه به وضعیت بحرانی استان یزد نیروی انتظامی در کنار مسئولان مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا را با جدیت تمام اجرایی خواهیم نمود.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به مصوبات جدید ستاد استانی مقابله با کرونا از جریمه خودروهای عمومی و شخصی که سرنشینان آنان از زدن ماسک خودداری نمایند و عبور و مرور خودروهای باسرنشین خانوادگی بعد از ساعت 16:30 خبر داد.

"محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت نیز در این مراسم با تقدیر از عملکرد نیروهای خدوم نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت در این شهرستان بیان داشت: نیروی انتظامی شهرستان تفت در مواجهه با پدیده‌های نوظهور و حوادث غیرمترقبه با عملکرد مطلوب توأم با رعایت حقوق شهروندی باعث افزایش امنیت در این شهرستان شده است.

نعمتی خاطر نشان کرد: با تعامل و همکاری دستگاه های انتظامی،قضایی، اطلاعاتی و نظامی شهرستان تداوم امنیت پایدار در این شهرستان به خوبی ملموس بوده و امیدواریم با حضور فرمانده جدید انتظامی شهرستان این همکاری کماکان ادامه داشته باشد.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح از زحمات "وحید احمدی" فرمانده سابق انتظامی شهرستان تفت تقدیر و با اهدای حکم "سید رضا صادقیان" به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.