با حضور پدر و مادر شهید و مسئولان؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت ، مراسم سالگرد "شهید امیرحسین قربانی" با حضور پدر و مادر شهید ، "حجت‌الاسلام سید محمد سرمه چشم"امام‌جمعه شهر تفت ، "علیرضا نوکار"فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

"علیرضا نوکار" در این مراسم اظهار داشت:متأسفانه با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مراسم سالگرد شهید با حضور مردم شهرستان امکان‌پذیر نبود و این مراسم به این شیوه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

فرماندار شهرستان تفت با تقدیر از صبر و استقامت خانواده شهید قربانی بیان داشت: خانواده شهید قربانی با صبر و استقامت مثال‌زدنی خود الگویی نمونه برای تمام ایرانیان هستند.

"حجت‌الاسلام سید محمد سرمه چشم" امام‌جمعه شهر تفت نیز در این مراسم به بینش سیاسی خانواده شهید امیرحسین قربانی اشاره و بیان داشت: بینش سیاسی خانواده شهید قربانی توطئه‌های دشمنان را خنثی نمود و واکنش این خانواده پیرامون این رخداد تلخ ، جهادی بزرگ است.

حجت‌الاسلام سرمه چشم به نقش دشمنان در این حادثه تلخ اشاره و تصریح نمود: در آینده و با بررسی کارشناسی مشخص خواهد شد که ناامن کردن فضای کشور توسط دشمنان در زمان هنگام این حادثه بعد از شهادت سردار سلیمانی این اشتباه انسانی را رقم زد اما برخورد تحسین‌برانگیز خانواده شهید قربانی با این حادثه و عشق و ارادت آنان به‌نظام و ولایت مثال‌زدنی بود.

بیان زندگینامه مختصری از این شهید توسط پدر و قرائت نامه رئیس دانشگاه «مانیتوبا» در وصف این شهید سانحه هوایی ، سخنرانی یکی از واعظان و مدیحه‌سرایی از دیگر برنامه‌های اولین سالگرد شهید امیرحسین قربانی در شهرستان تفت بود.

لازم به ذکر است ؛ در این مراسم جمعی از مدیران شهرستان نیز برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طریق ویدئو کنفرانس در آن حضور پیدا کرده و رسانه های شهرستان نیز به پوشش خبری زنده آن برای عموم مردم شهرستان اقدام نمودند.