برگزاری مراسم قرعه‌کشی قطعات زمین طرح نهضت ملی مسکن شهر تفت

قرعه‌کشی قطعات زمین طرح نهضت ملی مسکن شهر تفت هم‌زمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در جشن روز وصال هادی وصال با حضور فرماندار شهرستان تفت، معاونین فرمانداری، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ قرعه‌کشی قطعات زمین طرح نهضت ملی مسکن شهر تفت هم‌زمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در جشن روز وصال هادی وصال با حضور فرماندار شهرستان تفت، معاونین فرمانداری، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

"محمد دهشیری" در این مراسم اظهار داشت: ثبت‌نام 728 نفر از متقاضیان در فازهای 5 و 6 طرح نهضت ملی مسکن در شهر تفت پس از بررسی توسط دستگاه‌های ذی‌ربط مورد تائید قرار گرفت.

فرماندار شهرستان تفت افزود: 507 نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر تفت اقدام به واریز دو مرحله آورده نقدی موردنیاز کرده‌اند که قرعه‌کشی بین این افراد برگزار خواهد شد.

دهشیری افزود: از قطعات سایت 43 هکتاری طرح نهضت ملی مسکن در شهر تفت نیز 64 قطعه برای واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند که مراسم قرعه‌کشی آن هم‌زمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) در یزد برگزارشده بود در نظر گرفته‌شده است.

فرماندار تفت خاطرنشان کرد: افراد پس از مراسم قرعه‌کشی نیاز به مراجعه حضوری به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت را ندارند و اطلاع‌رسانی‌های لازم پیرامون شماره قطعه متقاضیان و ادامه فرآیند واگذاری زمین از طریق رسانه‌های شهرستان و پیامک صورت خواهد گرفت.

دهشیری تصریح نمود: اقدامات لازم برای الحاق زمین به محدوده هادی شهر تفت برای واگذاری به سایر متقاضیان طرح ملی مسکن در شهر تفت در فازهای بعدی نیز در دستور کار است.

فرماندار شهرستان تفت در پایان افزود: مراسم قرعه‌کشی مشخص نمودن قطعات زمین در طرح نهضت ملی مسکن در شهر نیر در دو ماه گذشته صورت گرفته و مراسم قرعه‌کشی برای مشخص نمودن قطعات زمین برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر بخ نیز به‌زودی برگزار خواهد شد.