با حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولان استانی؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"محمدعلی طالبی" در نشست بررسی پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان تفت که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تجلیل از روحیه پیگیری دکتر میر محمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: روحیه پیگیری دکتر میر محمدی برای تکمیل پروژه‌هایی که مربوط به دولت است قابل‌ستایش است و این روحیه باید در بین مدیران استانی نیز وجود داشته باشد.

استاندار یزد تصریح نمود: بنا به فرموده مقامات ملی هیچ استانی در کشور به‌اندازه استان یزد پروژه‌های نیمه‌تمام با ظرفیت قابل بهره‌برداری تا پایان دولت دوازدهم ندارد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های بزرگی در استان وجود دارد و در هر شهرستان نیز پروژه‌های متعددی تا پایان دولت قابلیت بهره‌برداری دارد که اگر با مسائل مربوط با کرونا روبرو نبودیم شاهد حضور روسای قوا و مسئولان ملی برای افتتاح این پروژه‌های بزرگ در نقاط مختلف استان بودیم.

دکتر طالبی از عزم جدی مسئولان استانی برای افتتاح این پروژه‌ها خبر داد و افزود: عزم جدی برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌های نیمه‌تمام در بین مسئولان استانی وجود دارد و اولویت‌بندی پروژه‌ها برای افتتاح، راه را تا پایان دولت در هر شهرستان نشان خواهد داد.

استاندار یزد ادامه داد: همت والا و نگاه بلند در بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی به‌منظور تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها باید وجود داشته باشد و خود را نباید درگیر ملاحظات و موانع کنیم و هر جا لازم شد از ظرفیت نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی برای رفع موانع استفاده نماییم.

"محمدعلی طالبی" برگزاری این جلسه در شهرستان تفت را الگویی مناسب برای سایر شهرستان استان دانست و گفت: از این ظرفیت برگزاری این‌گونه نشست ها باید در راستای هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف در راستای خدمت صادقانه به مردم استفاده نماییم.

"سید جلیل میر محمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در این نشست با تقدیر از عملکرد استاندار و معاونین استانداری خاطرنشان کرد: در طول دوران نمایندگی با همکاری استاندار یزد و معاونین استانداری بسیاری از مسائل و مشکلات مطرح‌شده در جلسات رفع شده است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در طول یک سالی که از افتخار نمایندگی مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی را پیداکرده‌ام از اکثر نقاط شهری و روستایی این دو شهرستان بازدید کرده‌ام و معتقدم درصد بسیار بالایی از مطالبات مردمی در استان قابل‌حل است.

وی در ادامه افزود: همدلی، همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌ها برای حل مشکل و نگاه استفاده از قانون در راستای حل مشکلات بسیاری از موانع و مشکلات موجود در استان را رفع خواهد کرد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری این جلسه برای بررسی پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان تصریح نمود: برای برگزاری این جلسه چندین جلسه کارشناسی برای شناسایی پروژه‌هایی که امکان اتمام آن در این دولت وجود دارد برگزار شد.

دکتر میر محمدی بیان داشت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی در طول مدت باقیمانده به پایان دولت دوازدهم شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها در شهرستان تفت باشیم.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت بالای مجلس برای پیگیری مسائل مختلف اشاره و بیان داشت: مجلس شورای اسلامی دارای ظرفیت بسیار بالایی است و از این ظرفیت می‌توان در راستای رفع مسائل و مشکلات مختلف استفاده کرد.

وی در پایان تصریح نمود: آماده همراهی با مدیران استانی برای استفاده از ظرفیت مجلس برای دیدار با مقامات و مسئولان کشوری و بهره‌مندی از ایده‌های مختلف مسئولان استانی برای بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت مجلس شورای اسلامی و پیگیری مسائل مختلف استان و حوزه انتخابیه هستم.

"علیرضا نوکار" در ادامه با اشاره به اجرای گروه تواشیح کوثر در ابتدای این نشست بیان داشت: شهرستان تفت در حوزه‌های مختلف از پتانسیل بالایی برخوردار است به‌ویژه در حوزه قرآنی که کانون‌ها و گروه‌های قرآنی متعددی در شهرستان شکل‌گرفته و در حال فعالیت است.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به اهداف برگزاری این نشست خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های نماینده محترم مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی برای برگزاری این نشست در طول دو هفته اخیر با برگزاری نشست های کارشناسی با نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، بخشداران و روسای دستگاه‌های مختلف 48 سرفصل پروژه زیر نظر 14 دستگاه اجرایی در شهرستان شناسایی شد.

وی به ویژگی‌های این پروژه‌ها اشاره داشت و تصریح نمود: یکی از ویژگی‌های اصلی این 48 سرفصل پروژه، قابلیت بهره‌برداری از آن‌ها در طول چند ماه آینده تا پایان دولت دوازدهم است و تعداد اندکی از این پروژه‌ها نیز تا پایان دولت، با رفع موانع و مشکلات عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

در ادامه این نشست هر یک از 48 سرفصل پروژه مربوط به 14 دستگاه اجرایی مطرح، موانع و مشکلات در بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از آن بررسی و تصمیمات لازم برای رفع این مشکلات و بهره‌برداری از این پروژه‌ها تا پایان دولت دوازدهم اتخاذ شد.