هم‌زمان با ایام هفته حجاب و عفاف؛

برگزاری نشست حجاب و عفاف شهرستان تفت

نشست حجاب و عفاف شهرستان تفت با حضور امام‌جمعه تفت، فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضا در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت در نشست حجاب و عفاف این شهرستان بیان داشت: حجاب جز ضروریات دین مبین اسلام است و آیات متعددی در کلام‌الله مجید پیرامون این موضوع وجود دارد.

امام‌جمعه تفت افزود: در زمینه گسترش فرهنگ حجاب و عفاف کوتاهی صورت گرفته و لزوم است با برنامه‌ریزی مناسب اقداماتی در این زمینه انجام شود.

حجت‌الاسلام گلوردی خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ حجاب و عفاف باید از ادارات که زیرمجموعه دولت و امکان نظارت بر آن بیشتر است آغاز شود.

وی افزود: برگزاری نشست های حوزه حجاب و عفاف باید مصوبات کاربردی و قابل‌اجرا داشته باشد و دستگاه‌ها باید وظایف خود به‌خوبی آشنا و سپس گزارش عملیاتی کردن مصوبات و وظایف خود را در این نشست ارائه دهند.

امام‌جمعه تفت در پایان افزود: قانون و مقررات باید توسط همه شهروندان رعایت شود و رعایت قوانین شرعی ازجمله موضوع حجاب ازجمله قوانین دارای اهمیت بالا است.

"محمد دهشیری" فرماندار شهرستان تفت نیز در این نشست بیان داشت: باید در نشست هایی که پیرامون موضوع حجاب و عفاف برگزار می‌شود مصوباتی کاربردی و عملیاتی اتخاذ و اجرا شود.

دهشیری از سامان‌دهی تفرجگاه‌های شهرستان خبر داد و گفت: سامان‌دهی فرهنگی و اجتماعی تفرجگاه‌های شهرستان تفت در دستور کار است و در شورای فرهنگ عمومی نیز مصوباتی پیرامون این موضوع اتخاذشده که در حال اجر است.

فرماندار تفت خواستار برگزاری کارگروه‌های ذیل شورای حجاب و عفاف شد و افزود: کارگروه‌های زیرمجموعه این شورا جلسات را به‌صورت ماهانه برگزار و دستور کار هایی برای برگزاری این شورا تعیین تا مصوبات شورا قابلیت کاربردی و عملیاتی به خود بگیرد.

اضافه نمودن یک کارشناس فعال در حوزه اجتماعی و روانشناسی به این نشست ها پیشنهاد بعدی فرماندار تفت بود.