برگزاری نشست هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت و هفته مقاومت در شهرستان تفت

دومین نشست هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت و هفته مقاومت در شهرستان تفت به ریاست "علی دهقان نیری"فرماندار و با حضور "حمیدرضا فلاح تفتی"معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مدیران دستگاه‌ها وادارات در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، دومین نشست هماهنگی برنامه‌های دهه بصیرت و هفته مقاومت در شهرستان تفت به ریاست "علی دهقان نیری"فرماندار و با حضور "حمیدرضا فلاح تفتی"معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مدیران دستگاه‌ها وادارات در فرمانداری تفت برگزار شد.

در این جلسه پیرامون برگزاری برنامه‌های متنوع در این ایام بحث و تبادل‌نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

غبارروبی زیارتگاه شهید گمنام آرمیده در بوستان پهلوان بزرگ یزدی، برگزاری مراسم سالگرد شهید گمنام و سالروز وفات حضرت ام‌البنین (ع) در تعدادی از مساجد شهر تفت، برگزاری یادواره شهدای روستای اسلامیه و سالگرد شهید گمنام آرمیده در این روستا از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای این ایام است.

مراسم بصیرت افزایی در مسجد امام خمینی (ره) شهر تفت در روز نهم دی‌ماه، برگزاری جشن قرآنی هم‌زمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س)، برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، رحلت علامه مصباح یزدی و سالروز شهادت امیرحسین قربانی از شهدای سانحه هوایی اوکراین از دیگر برنامه‌های دهه بصیرت و هفته مقاومت در شهرستان تفت است که هماهنگی لازم پیرامون برگزاری باشکوه آن در این جلسه اتخاذ شد.