برگزاری نشست هماهنگی پروژه‌های پیشنهادی شهرستان تفت در سفر رئیس‌جمهور به استان

نشست هماهنگی پروژه‌های پیشنهادی شهرستان تفت در سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به استان یزد با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستانی در فرمانداری تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ نشست هماهنگی پروژه‌های پیشنهادی شهرستان تفت در سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به استان یزد با حضور "ناصر دهقانی"معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، تعدادی از ائمه جمعه، بخشداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و بخش‌های این شهرستان در فرمانداری تفت برگزار شد.

در این نشست هر یک از حاضرین در این جلسه به بیان پروژه‌های پیشنهادی در راستای رفع مشکلات مناطق مختلف شهرستان تفت پرداختند و معاون فرماندار از جمع‌بندی و اولویت‌بندی پروژه‌ها برای ارائه در سفر رئیس محترم جمهور و هیئت دولت در استان یزد خبر داد.

لازم به ذکر است "آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی" در روزهای ۲۲ و ۲۳ دی‌ماه در دور دوم سفرهای استانی به یزد سفر خواهد کرد؛ آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب از دریا به استان یزد، دیدار مردمی در حسینیه امیرچقماق و برگزاری جلسه هیئت دولت ازجمله برنامه‌های رئیس‌جمهور و هیئت همراه در سفر به استان یزد خواهد بود.