برگزاری چهارمین مجمع بسیج شهرستان تفت

چهارمین مجمع بسیج شهرستان تفت با حضور ائمه جمعه مناطق مختلف شهرستان، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه الغدیر استان، سرپرست فرمانداری شهرستان تفت، معاونین فرمانداری و اعضای هیئت‌های اندیشه‌ورز و کارگروه‌های تخصصی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "حسین زارع کمالی" فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در چهارمین مجمع بسیج شهرستان تفت با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه اظهار داشت: باور کنید که جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و عملیات رزمندگان حماس تحت عنوان طوفان الاقصی شکست غیرقابل جبرانی برای آمریکا است.

وی ادامه داد: جنگ امروز در غزه جنگ با استکبار جهانی است و روحیه مقاومت نیروهای حماس نشاءت گرفته از روحیه خودباوری و شعار ما می‌توانیم بچه‌های جبهه و جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس است.

سردار زارع کمالی تصریح نمود: رژیم غاصب صهیونیستی قبل از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران در هر جنگی پیروز میدان بود اما بعد از انقلاب جمهوری اسلامی ایران این رژیم در تمامی جنگ‌های خود شکست‌خورده یا به اهداف خود نرسیده است و این برگرفته از روحیه ما می‌توانیم نیروهای مقاومت است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به برگزاری مجمع بسیج شهرستان تفت اشاره کرد و بیان داشت: اولین گام در این مجمع داشتن روحیه خود باروی و اعتقاد به شعار ما می‌توانیم است تا باروحیه جهادی و انقلابی نظام مسائل شناخته شود و بر اساس این نظام تصمیم‌گیری و اقدام شود.

این مقام مسئول استانی ادامه داد: ساده‌انگاری است که تصور کنیم دشمن نظام مسائل، تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات ما را رصد نمی‌کند و باید برنامه‌های دشمن در ذهن مسئولان باشد تا دشمن نتواند درراه رسیدن به اهداف مسئولان درراه خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم موانع ایجاد کند.

سردار زارع کمالی افزود: تلاش مسئولان باید پاسخ به نیازهای حال و آینده مردم باشد و درگذشته سیر نکنند و توجه به گذشته فقط در راستای کسب تجربه باشد.

وی خاطرنشان کرد: هر کاری بدون مشورت، نظر و حضور مردم باشد با شکست روبرو خواهد شد و باید این موضوع را بدانیم که مردم چه توقعاتی از دولت و مجلس انقلابی و مردم جهادی دارند و در این راستا گام برداریم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد هدف از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران ایجاد تمدن نوین اسلامی دانست و اظهار داشت: در فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و هم در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هدف از انقلاب جمهوری اسلامی ایران ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی موعود (عج) است.

سردار زارع کمالی ادامه داد: اولین گام درراه رسیدن ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی موعود (عج) بقای نظام اسلامی، دومین گام رشد این نظام و سومین گام افزایش سرمایه اجتماعی است و در این راه نیاز است نیازهای مردم شناسایی شود و مسئولان با کمک مردم به خدمتگزاری مشغول باشند.

"علی دهقان نیری" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت نیز اظهار داشت: امیدواریم از نظرات کارشناسی و تخصصی گروه‌های اندیشه‌ورز و هیئت‌های تخصصی درراه رفع مشکلات استفاده نماییم.

وی افزود: موضوعات علمی و دانش بنیان در ستاد نوفاد و کارگروه جهاد علم و فناوری شهرستان در حال پیگیری است و هم‌چنین موضوعات مربوط به جمعیت و خانواده در کارگروه‌های جوانی جمعیت و طرح سامان خانواده پیگیری خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت تصریح نمود: طرحی که در این جلسه پیرامون موضوع ازدواج جوانان شهرستان تفت ارائه شد در نشستی با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مطرح خواهد شد تا منابع اعتباری آن تأمین شود.

در این جلسه "محمد منتظر" رئیس هیئت اندیشه‌ورز بسیج مهندسی عمران، "زهرا طباطبایی نسب" عضو کارگروه زنان و خانواده، "ناصر محمدی" عضو کارگروه فرهنگی و اجتماعی و "موسی شمسایی" عضو کارگروه بهداشت، سلامت و محیط‌زیست به ارائه طرح‌ها و همچنین گزارشی از عملکرد کارگروه‌های خود ارائه دادند.