از دوم اسفندماه به مدت دو روز؛

برگزاری کارگاه‌های آموزشی قرارگاه جوانی جمعیت شهرستان تفت با عنوان " تفت من جوان بمان"

در راستای مصوبات قرارگاه جوانی جمعیت شهرستان تفت و اجرای طرح سامان خانواده در این شهرستان از روز دوم اسفندماه و به مدت دو روز با حضور سه استاد حوزه جمعیت از قم کارگاه‌های آموزشی با حضور گروه‌ها و اقشار مختلف در مناطق شهری و روستایی شهرستان با موضوع سبک زندگی اسلامی در زمینه فرزند آوری برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در راستای مصوبات قرارگاه جوانی جمعیت شهرستان تفت و اجرای طرح سامان خانواده در این شهرستان از روز دوم اسفندماه و به مدت دو روز با حضور سه استاد حوزه جمعیت از قم کارگاه‌های آموزشی با حضور گروه‌ها و اقشار مختلف در مناطق شهری و روستایی شهرستان با موضوع سبک زندگی اسلامی در زمینه فرزند آوری برگزار خواهد شد.

کارگاه‌های آموزشی با موضوع سبک زندگی اسلامی در زمینه فرزند آوری با جلسه شورای اداری شهرستان تفت آغاز خواهد شد و در ادامه با برگزاری کارگاه‌های جداگانه‌ای با ائمه جمعه، فعالان فرهنگی، اعضای انجمن‌های اولیا و مربیان، طلاب و مبلغین، رابطین سلامت و گروه‌های دیگر ادامه خواهد یافت.

در این کارگاه‌های آموزشی سرفصل‌هایی ازجمله تبیین ضرورت  مسئله جمعیت، آسیب‌ها و چالش‌های کم‌فرزندی ، تبیین جایگاه زن و ارزش مادری و مبحث اسقاط و قتل جنین بیان خواهد شد.

برگزاری کارگروه‌های آموزشی در شهرهای نیر و بخ و روستاهای اسلامیه و نصرآباد نیز در برنامه طرح تفت من جوان بمان قرار دارد.

لازم به ذکر است این کارگاه‌های دوروزه با تدریس "حجت‌الاسلام محمدتقی شفیعی"،"حجت‌الاسلام مجید فولادی" و "حجت‌الاسلام عبدالحمید علیزاده" از مدرسین سطح عالی حوزه و دانشگاه از قم برگزار خواهد شد.