فرماندار شهرستان تفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت ، "علیرضا نوکار" در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای این شهرستان به اهمیت برگزاری این یادواره اشاره و بیان داشت: با توجه به برگزاری کنگره 4000 شهید استان در اسفندماه ، یادواره شهدای هر شهرستان به عنوان پیش زمینه برگزاری این کنگره استانی برگزار خواهد شد.
فرماندار شهرستان تفت خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هماهنگی های صورت گرفته با عوامل برگزاری، یادواره شهدای شهرستان تفت در هفته اول بهمن ماه و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
نوکار به اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری کنگره به منظور محرومیت زدایی و ارائه خدمات به مردم اشاره و تصریح نمود: خوشبختانه کمیته های مختلف شهرستانی کنگره400 شهید شهرستان با وظایف و تکالیف خود به خوبی آشنا بوده و تاکنون اقدامات مدنظر و برنامه ریزی شده را به نحو مطلوبی اجرایی نموده اند که امیدواریم این اقدامات تا زمان برگزاری این کنگره ادامه داشته باشد.
در ادامه جلسه "سید مصطفی آقایی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت به گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری کنگره 400 شهید شهرستان ارائه داد.
وی به برنامه های پیش روی کمیته های مختلف شهرستانی کنگره400 شهید شهرستان اشاره و بیان داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در صورت وضعیت سفید کرونایی ، توزیع بسته های فرهنگی، دیواره نگاره ها و نقاشی های دیواری ، تکمیل پروژه نصب تمثال شهدا در معابر سطح شهر تفت ، تهیه جهیزیه ، پرداخت وام ضروری ، سرپرستی ایتام از جمله برنامه های پیش بینی شده کمیته های مختلف این کنگره در شهرستان تفت است.
در ادامه این جلسه روسای ادارت عضو کمیته های مختلف شهرستانی کنگره 400 شهیدشهرستان به بیان اقدامات صورت گرفته و برنامه های پیش روی این کمیته ها در راستای محرومیت زدایی و ارائه خدمات به شهروندان پرداختند.