با حضور استاندار یزد؛

بهره‌برداری از خانه پزشکان مرکز جامع سلامت دهشیر

در مراسمی با حضور استاندار یزد، امام‌جمعه تفت، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دادگستری استان، معاونین استانداری، سرپرست فرمانداری تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی خانه پزشکان مرکز جامع سلامت روستای دهشیر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ در سفر یک‌روزه "مهران فاطمی" استاندار یزد به روستای دهشیر که با همراهی "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی" امام‌جمعه تفت،"سید جلیل میر محمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی،"غلامعلی دهشیری" رئیس کل دادگستری استان،"مسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری،"محمدجواد ابوالحسینی" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری،"محمد دهشیری" سرپرست فرمانداری تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت؛ پروژه عمرانی خانه پزشکان مرکز جامع سلامت این روستا به بهره‌برداری رسید.

استاندار یزد در ادامه از مرکز جامع سلامت این روستا که در دست احداث است بازدید و در جریان آخرین اقدامات عمرانی صورت گرفته در این مرکز و موانع پیش روی این پروژه قرار گرفت.

"مهران فاطمی" در این بازدید و در دیدار با خیر این پروژه قول مساعد به‌منظور تخصیص اعتبار دولتی در کنار تزریق اعتبار خیری برای این پروژه در راستای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر آن را داد.