فرماندار شهرستان تفت:

بهره‌برداری از پل روستای علی‌آباد در آینده‌ی نزدیک

"علیرضا نوکار" فرماندار شهرستان تفت گفت: عملیات عمرانی پل روستای علی‌آباد در مراحل پایانی خود است و در آینده‌ی نزدیک با حضور مسئولان استانی این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"علیرضا نوکار" فرماندار با همراهی "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت با حضور در روستای علی‌آباد از عملیات عمرانی پل ورودی این روستا بازدید و در جریان آخرین روند عملیات عمرانی این پروژه قرار گرفت.

علیرضا نوکار در حاشیه این بازدید گفت: عملیات عمرانی پل روستای علی‌آباد در مراحل پایانی خود است و در آینده‌ی نزدیک با حضور مسئولان استانی این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان در سال جاری است که با تلاش اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بخشداری مرکزی و دهیاری روستای علی‌آباد در مراحل پایانی عملیات عمرانی آن هستیم و با اجرای سنگ جدول و آسفالت بلوار این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوکار در پایان تصریح نمود: این پروژه شامل بتن‌ریزی به میزان 1000 مترمکعب، عملیات خاک‌ریزی شامل 7000 مترمکعب و عملیات آسفالت‌ریزی 6 هزار مترمربع بااعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد در حال اجرا است و تا نیمه آبان ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.