سرپرست فرمانداری شهرستان تفت تأکید کرد:

به گزارش دبیرخانه بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ "علیرضا نوکار" سرپرست فرمانداری شهرستان تفت و "ناصر دهقانی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری هم‌زمان با هفته دولت با اعضای نظام صنفی کشاورزی این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

"علیرضا نوکار" در این دیدار گفت: یکی از اهداف ما بهره گرفتن از نقطه نظرات کارشناسانه و تخصصی تشکل‌های صنفی برای حرکت در مسیر توسعه و آبادانی شهرستان است.

وی در ادامه افزود: با همکاری و تعامل سازنده سایر ادارات مرتبط با بخش کشاورزی باید نسبت به بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه‌ی شهرستان تفت در بخش کشاورزی و دام‌پروری، بیشترین سطح برخورداری راندمان و کیفیت مطلوب در این حوزه اقدامات مؤثری صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت بیان داشت: به‌منظور ساماندهی و نظم‌بخشی به بخش کشاورزی، نظام صنفی باید در ارائه خدمات به اعضای تحت پوشش خود اقدامات شایسته‌ای به عمل آورد.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان تفت خاطرنشان کرد: بعضی از موارد مطرح‌شده در این جلسه از حیطه تصمیم‌گیری در شهرستان خارج است اما این موضوعات به استان به‌منظور پیگیری و رفع مشکلات انعکاس داده خواهد شد.

نوکار خواستار برگزاری جلسات شورای کشاورزی شهرستان به‌صورت منظم شد و تصریح کرد: باید با برگزاری جلسات شورای کشاورزی موضوعات مطرح‌شده در این جلسه با حضور کارشناسان مربوطه و به‌صورت تخصصی بررسی تا راهکارهای مناسبی برای رفع آن اندیشیده شود.

در ابتدای این جلسه هریک از اعضای نظام صنفی شهرستان به بیان مشکلات حوزه خود ازجمله کمبود نقدینگی و درخواست تسهیلات کم‌بهره، برخورد جدی با دلالان حوزه کشاورزی و دامداری، مشکلات حوزه کارگری، کاهش بودجه شهرستان در حوزه کشاورزی، آفت مگس مدیترانه‌ای پرداختند و پیگیری سرپرست فرمانداری و سایر مسئولین مربوطه را برای رفع آن خواستار شدند.