به مناسبت هفته دولت؛

بهره برداری از تعدادی پروژه های عمرانی دهستان شیرکوه

در مراسمی با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ، امام جمعه ده بالا ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، بخشدار مرکزی تفت ، سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان و جمعی از مسئولان محلی ؛ چند پروژه عمرانی در روستاهای دهستان شیرکوه به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، در مراسمی با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ، امام جمعه ده بالا ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، بخشدار مرکزی تفت ، سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان و جمعی از مسئولان محلی ؛ چند پروژه عمرانی در روستاهای دهستان شیرکوه به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت ابتدا با حضور در روستای باقی آباد ؛ پروژه آسفالت معابر این روستا در متراژ 4000 متر مربع که با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری این روستا اجرا شده بود را افتتاح کرد.

افتتاح آسفالت معابر روستای مزرعه مستوفی در متراژ 8000 متر مربع با اعتباری در حدود 26 میلیارد ریال که از منابع اعتباری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و روستاهای فاقد دهیاری اجرا شده بود از جمله پروژه هایی بود که در ایام هفته دولت در دهستان شیرکوه به بهره برداری رسید.

دیگر پروژه عمرانی که در ایام هفته دولت و با حضور سرپرست فرمانداری تفت و جمعی از مسئولان در روستای مزرعه مستوفی به بهره برداری رسید،پروژه بهره برداری و بهینه سازی شبکه برق این روستا با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال بود.