به مناسبت روز خبرنگار؛

تجلیل از خبرنگاران شهرستان تفت

در نشستی با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان تفت و معاونین فرمانداری از تلاش‌های خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،"علی دهقان نیری" در نشست تجلیل از خبرنگاران این شهرستان ضمن تبریک روز خبرنگار بیان داشت: امیدواریم در طول دوران مسئولیت در شهرستان تفت؛ خبرنگاران این شهرستان یاری گر ما در مباحث رسانه‌ای باشند و اقدامات دولت در حوزه‌های مختلف در این شهرستان از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت خاطرنشان کرد: رسانه‌ها انعکاس‌دهنده صدای مردم هستند و ما از انتقاد سازنده باروی خوش‌استقبال می‌کنیم اما تخریب شخصیت‌ها و چهره‌ها زیبنده خبرنگاران شهرستان تفت نیست.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت افزود: دل‌بستگی به صندلی مسئولیت ندارم و تماس سعی و تلاش خود را به کار بسته‌ام تا در طول دوران مسئولیت در شهرستان تفت قدمی در راستای رفع مسائل و مشکلات متعدد این شهرستان بردارم.

دهقان نیری گفت: انتظار می‌رود خبرنگاران قلم خود را به‌گونه‌ای مدیریت کنند که چه نقد و چه در تشویق و تمجید حقی از کسی تضعیف نگردد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره و افزود: امیدواریم در فرصت باقیمانده تا زمان انتخابات با افزایش اعتماد عمومی در جامعه و امیدآفرینی شاهد مشارکت حداکثری مردم در این رویداد سیاسی باشیم.

"علی احمدیان" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بیان داشت: امیدواریم با تلاش مسئولان و همراهی و تعامل خبرنگاران شاهد پیشرفت و توسعه شهرستان تفت باشیم.

"حمیدرضا فلاح تفتی"معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت نیز خبرنگاران را رابطی بین مردم و مسئولان دانست و اظهار امیدواری کرد با امید افزایی در جامعه شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

در پایان این نشست با اهدای لوح یادبود از تلاش‌های خبرنگاران نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت تجلیل شد.