هم‌زمان با ایام هفته دولت؛

تجلیل فرماندار شهرستان تفت از قهرمانان آسیایی رشته کاراته

فرماندار شهرستان تفت با همراهی بخشدار مرکزی تفت با حضور در روستای اسلامیه و در جمع ورزشکاران رشته کاراته از مدال‌آوران مسابقات آسیایی سبک شو توکان که در استان اصفهان برگزار شد؛ تجلیل کرد.

به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛"محمد دهشیری" فرماندار تفت با همراهی "مصطفی صادقیان"بخشدار مرکزی تفت با حضور در روستای اسلامیه و در جمع ورزشکاران رشته کاراته از مدال‌آوران مسابقات آسیایی سبک شو توکان که در استان اصفهان برگزار شد؛ تجلیل کرد.

"محمد دهشیری" در جمع ورزشکاران بیان داشت: این تجلیل‌ها ایجاد انگیزه برای نوجوان ورزشکار و تقویت اراده آن‌هاست تا ورزش حرفه‌ای را جدی‌تر از پیش دنبال کنند و در مسیر افتخارآفرینی گام بردارند.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: در این شهرستان با توجه به ظرفیت‌های خوب ورزشی که وجود دارد نیازمند زیرساخت‌های ورزشی است که تلاش می‌کنیم این امکانات را برای شهرستان فراهم کنیم.

وی افزود: با تلاش مسئولان شهرستان و دهیاری و شورای اسلامی روستای اسلامیه؛ امکانات ورزشی مناسبی در این روستا در راستای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی وجود دارد.

فرماندار تفت بیان داشت: امیدواریم این نوجوانان قهرمان در ادامه مسیر فعالیت ورزشی خود با رفتار پهلوان گونه خود الگویی برای سایر نوجوانان برای انجام فعالیت‌های ورزشی باشند.

در مسابقات کاراته آسیایی شو توکان که در نجف‌آباد اصفهان برگزار شد؛ "محمدرضا شبانی" مدال طلا کسب نمود و "امیرعباس رستگاری"،"عرفان دبستانی" و "محمدصادق شبانی" موفق به کسب مدال نقره این مسابقات شدند.

"امیر حسام رستگاری"، "علیرضا اعظم"، "عماد رضا اعظم"، "احسان دبستانی" و "یاسمین زهرا فلاح زاده" مدال برنز این دوره از مسابقات را کسب نمودند.

مربی‌گری این ورزشکاران را "ابوالفضل شبانی" و "عماد دبستانی" بر عهده داشتند.