فرماندار شهرستان تفت:

تحقق شعار نوروز بدون فوتی در شهرستان تفت

فرماندار شهرستان تفت در مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه وامدادی به مسافرین نوروزی گفت: با تلاش و استقرار نیروهای هلال‌احمر، راهداری ، پلیس‌راه و پلیس راهور و نیروهای بسیج در مسیرهای شهرستان و ایجاد نوروز گاه‌ها در نوروز امسال تصادف و یا حادثه منجر به فوت را در شهرستان تفت شاهد نبودیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه وامدادی به مسافرین نوروزی توسط جمعیت هلال‌احمر با حضور فرماندار شهرستان تفت، مدیرکل مدیریت بحران استان یزد ، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در تفت برگزار شد.

"محمد دهشیری" در این مراسم با تقدیر از عملکرد مجموعه عوامل ستاد خدمات سفر شهرستان تفت بیان داشت:با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش اعضا و عوامل ستاد خدمات سفر این شهرستان ، خدمات مناسبی به مهمانان نوروزی ارائه شد که باعث شد رضایت مهمانان نوروزی و مردم شهرستان تفت تا حدود زیادی جلب شود.

فرماندار شهرستان تفت افزود: برنامه‌های متنوعی در ایام نوروز در نقاط شهری و روستایی شهرستان به اجرا درآمد که سعی شد تمامی این برنامه‌ها با پیوست فرهنگی متناسب با تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن همراه باشد.

دهشیری تصریح نمود: با تلاش و خدمت صادقانه تمامی اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان تفت به‌ویژه نیروهای جمعیت هلال‌احمر ، راهداری ، پلیس‌راه و پلیس راهور و بسیجیان که در مسیرهای مواصلاتی و نوروز گاه‌های شهرستان تفت استقرار داشتند باعث شد فوتی ناشی از سوانح به‌ویژه تصادفات را در شهرستان شاهد نباشیم.

"محسن حرازی زاده " مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد نیز در این مراسم به کسب رتبه برتر جمعیت هلال‌احمر شهرستان تفت در اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه وامدادی به مسافرین نوروزی در استان اشاره و افزود: در ارزیابی صورت گرفته جمعیت هلال‌احمر شهرستان تفت و شهرستان اشکذر حائز رتبه برتر در این طرح ملی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد گفت: در این طرح ملی سعی شد حس انسان دوستانه به جامعه یادآوری شود و جوانان هلال‌احمر با حضور خود در پایگاه‌های نوروزی منشأ اقدامات خیر و انسان دوستانه بودند و سعی شد در این پایگاه‌ها برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز به اجرا درآید.

"محمدعلی ملک‌زاده" مدیرکل مدیریت بحران استان یزد نیز در این مراسم به برنامه‌ریزی‌های ستاد خدمات استان یزد پیرامون افزایش ایمنی مسیرهای مواصلاتی استان یزد اشاره و گفت: با برگزاری جلسات روزانه کمیته ایمنی و حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان و ایجاد نوروز گاه‌ها و استقرار نیروهای امدادی و انتظامی در مسیرهای مواصلاتی استان شاهد کاهش چشمگیر تصادفات در استان بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد افزود: تلاش و سخت‌کوشی امدادگران بسیار ارزشمند است و امدادگران و داوطلبان هلال‌احمر به دلیل فعالیت‌های بشردوستانه پاداش عظیمی نزد خداوند خواهند داشت.