فرماندار شهرستان تفت:

تحول اقتصادی بزرگ با اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها

فرماندار شهرستان تفت در نشست با جمعی از روحانیون این شهرستان گفت: دولت سیزدهم در تلاش است با اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، تحول اقتصادی بزرگی را در کشور رقم بزند و در این راه همراهی مردم نکته کلیدی این طرح است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" در نشست با جمعی از روحانیون این شهرستان به تشریح طرح مردمی سازی یارانه‌ها پرداخت و افزود: دولت برنامه بزرگ اقتصادی، مردمی سازی یارانه‌ها را دنبال می‌کند و انشا الله با همراهی و همدلی مردم و مسئولین اتفاق مثبت بزرگی در اقتصاد ایران رخ خواهد داد.

فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: هدف جهادی و شجاعانه دولت در طرح مردمی سازی یارانه‌ها بهبود وضع اقتصادی مردم است و در این راه همراهی مردم در این طرح بزرگ می‌تواند گره‌گشا باشد.

دهشیری خاطرنشان کرد: در این طرح اقتصادی یارانه‌ها به‌صورت مستقیم به مصرف‌کننده پرداخت خواهد شد و با این شیوه جلوی قاچاق، احتکار، فساد و رانت گرفته خواهد شد و دسترسی مردم به کالای موردنیاز تسهیل می‌شود.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت همراهی مردم در اجرای این طرح را مهم دانست و گفت: این طرح بزرگ اقتصادی با پشتیبانی همه ارکان نظام در آینده‌ی نزدیک اجرایی خواهد شد و همراهی مردم در این جراحی بزرگ اقتصادی نکته مهم و کلیدی است.

"محمد دهشیری" افزود: رئیس محترم جمهور و دولت سیزدهم تمام همت و تلاش خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور گذاشته تا این طرح اجرا شود و همه ما باید در این زمینه همکاری و کمک کنیم.

فرماندار تفت گفت: دولت سیزدهم با اجرای طرح مردمی سازی و اصلاح یارانه‌ها به دنبال توزیع عادلانه یارانه‌ها و تقویت بنیه اقتصادی مردم به‌ویژه دهک‌های پایین جامعه است که یک طرح بسیار اثرگذار و تصمیمی راهبردی برای توسعه اقتصادی کشور است.

فرماندار تفت بیان داشت: برای اقناع‌سازی مردم پیرامون آگاهی از شیوه اجرای این طرح بزرگ اقتصادی و فواید آن برای اقتصاد از شیوه‌های مختلفی باید بهره برد که یکی از بهترین آن استفاده از نفوذ و جایگاه روحانیون در بین مردم است.

دهشیری افزود: علما و روحانیون از گذشته تاکنون از جایگاه ویژه‌ای در بین مردم برخوردارند و امیدواریم با آگاهی از فواید این طرح بزرگ اقتصادی به تبیین این طرح در جامعه پرداخته و نگرانی مردم را رفع نمایند.

فرماندار شهرستان تفت اقناع‌سازی افکار عمومی را برای اجرای بهتر این طرح مورد تأکید قرارداد و گفت: طرح مردمی سازی و اصلاح یارانه‌ها یک طرح بسیار مهم و اثربخش برای آینده اقتصاد کشور است و باید تلاش کنیم تا طرح به‌درستی و با دقت برای همه مردم تشریح و تبیین شود تا اجرای آن با روند بهتری دنبال شود.