معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری تفت:

تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها در نقاط شهری و روستایی

"ناصر دهقانی تفتی" معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان تفت در جلسه کارگروه امنیت غذایی این شهرستان گفت: در صورت عدم رعایت ساعت پخت و تعطیلی غیرمجاز واحدهای صنفی نانوایی پرونده تخلف در اسرع وقت به تعزیرات حکومتی و دادستانی ارسال و برخورد جدی و قانونی با متخلفین صورت خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ کارگروه امنیت غذایی شهرستان تفت با حضور "ناصر دهقانی تفتی" معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری، "محمدکاظم خانی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط در فرمانداری برگزار و پیرامون مسائل و مشکلات واحدهای صنفی نانوایی تحت نظارت اتحادیه نانوایان در شهرستان بحث و تصمیم‌گیری شد.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان تفت در حاشیه این جلسه با اشاره به تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها خاطرنشان کرد: همه مسئولان از مسائل و مشکلات نانوایان که از قشر زحمت‌کش جامعه هستند باخبرند و در تلاش هستند با اتخاذ تدابیر لازم مشکلات این قشر از جامعه را رفع نمایند اما این موضوع دلیلی بر عدم رعایت قانون و مقررات توسط تعدادی از واحدهای نانوایی نیست.

ناصر دهقانی تفتی تصریح نمود: بنا بر مصوبه کارگروه امنیت غذایی شهرستان مقرر شد اتحادیه صنف نانوایان نظارت بیشتری بر فعالیت نانوایان داشته باشند و در صورت عدم رعایت ساعت پخت و تعطیلی غیرمجاز واحدهای صنفی نانوایی پرونده تخلف در اسرع وقت به تعزیرات حکومتی و دادستانی ارسال و برخورد جدی و قانونی با متخلفین صورت خواهد گرفت.

دهقانی بیان داشت: تأمین نان مردم خط قرمز تمامی مسئولان است و نظارت بر بازار به‌صورت محسوس و نامحسوس تشدید شده و در صورت عرضه خارج از شبکه آرد و نان قطعاً برخورد خواهد شد و هرگونه تخلف و هرگونه عدم همراهی در حکم اختلال در نظم بازار است و دستگاه قضا آماده رسیدگی خارج از نوبت به این پرونده‌ها است.

این مقام مسئول تأکید نمود: ساعت پخت جدید نانوایی‌های شهر تفت توسط اتحادیه نانوایان تهیه و امروز اعلام خواهد شد و از مردم شریف درخواست می‌شود در صورت عدم رعایت ساعت پخت یا تعطیلی غیرمجاز موضوع را به سامانه 124 یا شماره تماس‌های 09961636550و 09131560271 مربوط به مسئولان اتحادیه صنف نانوایان یا شماره تماس 09133573341 مربوط به کارشناس آرد و نان جهاد کشاورزی تفت اعلام نمایند.

دهقانی ادامه داد: شماره تماس 31119608 در فرمانداری تفت مربوط به کارشناس واحد آرد و نان نیز در ساعت اداری پاسخگوی مسائل و مشکلات این حوزه است.