سرپرست فرمانداری تفت خواستار شد:

تشدید نظارت بر نانوایی های مناطق شهری و روستایی

"محمد دهشیری" در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان تفت گفت: بازدید ها چه به صورت انفرادی و چه به صورت گروهی باید به صورت مستمر از نانوایی های سطح شهرستان صورت گیرد تا ضمن تقدیر از تلاش های نانوایان؛ فعالیت نانوایی ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛"محمد دهشیری" در جلسه کارگروه آرد و نان این شهرستان به ظرفیت بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در راستای افزایش نظارت بر نانوایی‌های مناطق روستایی اشاره و افزود: با استفاده از پتانسیل بخشداری‌ها و دهیاری می‌توان نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها در مناطق روستایی را افزایش داد و در سطح شهر تفت نیز بازدیدها باید مستمر باشد و در این راستا اطلاعات نانوایی ها باید در اسرع وقت به فرمانداری و بخشداری ها ارسال شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت خاطرنشان کرد: گروه‌های بازرسی باید با حضور در نانوایی‌ها در مناطق شهری و روستایی ضمن تقدیر از تلاش نانوایان در راستای تأمین نان باکیفیت برای مردم، ارزیابی از وضعیت نانوایی را نیز انجام دهند.

دهشیری بیان داشت: در راستای افزایش نظارت بر نانوایی‌ها تهیه یک چک‌لیست برای ارزیابی وضعیت نانوایی ضروری است تا در بازدید چه به‌صورت گروهی و چه به‌صورت انفرادی مسائل مشخص در این چک‌لیست در نانوایی بررسی تا در یک بازه زمانی مشخص وضعیت فعالیت هر یک از نانوایی‌های سطح شهرستان بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته مشخص شود.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت خواستار برگزاری جلسه با نانوایان شد و افزود: باید با برگزاری جلسه با نانوایان صحبت‌های این قشر زحمتکش جامعه نیز شنیده شود و پس‌ازآن تصمیم‌هایی در راستای بهبود وضعیت نانوایی‌ها در سطح شهر تفت و سایر نقاط شهرستان اتخاذ شود.

رئیس کارگروه آرد و نان شهرستان تصریح نمود: نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها از اداره صنعت، معدن و تجارت به جهاد کشاورزی منتقل‌شده اما در شهرستان همکاری این دو مجموعه در راستای نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها ضروری است.

دهشیری به واکسیناسیون افراد شاغل در نانوایی‌ها اشاره و گفت: نانوایان و سایر افراد مشغول در نانوایی‌ها در مناطق شهری و روستایی ضروری است تزریق دوز سوم واکسن کرونا را در دستور کار قرار دهند و دستگاه‌های ذی‌ربط در بازدیدهای خود این موضوع را نیز پیگیری نمایند.