فرماندار شهرستان تفت خبر داد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "علیرضا نوکار" در دیدار با نمایندگان دفاتر احزاب شهرستان تفت اظهار داشت: هدف برگزاری این‌گونه جلسات استفاده از نقطه نظرات تفکرهای مختلف سیاسی در توسعه شهرستان است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: در مدیریت شهرستان مسائل سیاسی دخالت داده نخواهد شد و سعی خواهد شد در تصمیم‌گیری‌ها مصلحت شهرستان در نظر گرفته شود.

نوکار به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان داشت: در برنامه‌ریزی‌های ستاد انتخابات شهرستان تفت برای انتخاب هیئت اجرایی انتخابات سعی شده از گرایش‌ها و نظرات مختلف استفاده شود.

فرماندار تفت یکی از فرصت های مهم شهرستان تفت را نزدیکی به مرکز استان دانست و تصریح نمود: نزدیک بودن شهرستان تفت به مرکز استان یک فرصت است و باید در برنامه‌ریزی‌ها از این فرصت نهایت استفاده را ببریم و از این ویژگی مهم در پیگیری مطالبات مختلف شهرستان استفاده نماییم.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان از تشکیل اتاق فکر در فرمانداری شهرستان در آینده‌ی نزدیک خبر داد و گفت: در نظر داریم برای استفاده از تفکرهای مختلف در مدیریت بهتر شهرستان اتاق فکری از نخبه‌های شهرستان در زمینه‌های مختلف تشکیل داده و با تشکیل کارگروه‌های مختلف با استفاده از نظرات این نخبگان، خواسته‌های به‌حق اهالی شهرستان را جامه‌ی عمل بپوشانیم.

در ابتدای این دیدار هر یک از نمایندگان دفاتر احزاب شهرستان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون مسائل و مشکلات موجود در شهرستان پرداختند و پیگیری فرماندار برای رفع آن را خواستار شدند.

در حال حاضر سه دفتر حزب در سطح شهرستان تفت مشغول به فعالیت است.