فرماندار شهرستان تفت:

تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان تفت به 68 شعبه افزایش یافت

 فرماندار شهرستان تفت گفت: با برگزاری جلسات هیئت اجرایی انتخابات در فرمانداری و بخشداری‌های مستقل، شصت‌وهشت شعبه اخذ رأی در مناطق و شهری و روستایی شهرستان برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری جانمایی شده است.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت؛ "علی دهقان نیری" با اشاره به‌اضافه شدن یک شعبه اخذ رأی در شهر تفت افزود: با توجه به درخواست واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی تفت برای اخذ رأی از کارگران شاغل در این واحدها یک شعبه اخذ رأی سیار برای این موضوع پیش‌بینی شد.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: از شصت‌وهشت شعبه اخذ رأی پیش‌بینی‌شده برای شهرستان تفت، شانزده شعبه در شهر تفت، بیست‌وهشت شعبه در بخش مرکزی، سیزده شعبه در بخش نیر، ده شعبه در بخش گاریزات و یک شعبه برای اقلیت زرتشتیان در نظر گرفته‌شده است.

 رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت تصریح نمود:نشست‌های توجیهی و آموزشی برای بازرسان، نمایندگان فرماندار و اعضای شعب انتخابات در حال برگزاری است و در این نشست های آموزشی بر ضرورت آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه انتخابات اسفندماه امسال تأکید شده است.

مقام عالی دولت در شهرستان تفت بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی صرفاً وظیفه آماده کردن زمینه مناسب را برای انتخاباتی پرشور و سالم به عهده‌دارند و حق استفاده از هیچ بخشی از بیت‌المال و امکانات دولتی را برای تبلیغات داوطلبان ندارند.

دهقان نیری در پایان تصریح نمود: همه امکانات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراهم‌شده است و مجریان انتخابات تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم به کار بسته‌اند و مهم‌ترین اولویت ستاد انتخابات، رعایت اصل بی‌طرفی و عمل به قانون است.