به گزارش روابط عمومي بخشداري نير "سيد روح‌الله میر خلیلی" بخشدار نير به همراه " جاسم زارع" شهردار نير و اعضا شوراي اسلامي شهر نير و جمعی از مسئولین بخش نیر از پرستاران و بهياران مركز شبانه‌روزی طوبي نير تقدير و تشكر کردند.

سید روح‌الله میر خلیلی در این دیدار ضمن تبریک سالروز میلاد مبارک حضرت‌ زینب کبری (س) به جامعه پرستاری بابیان اینکه نام‌گذاری روز پرستار به مناسبت سالروز ولادت خجسته حضرت زینب (س) افتخاری بزرگ برای این قشر است افزود: این روز فرصت مناسبی برای پاسداشت خدمات پرستاران زحمتکش است که با تأسی از حضرت زینب کبری (س) به همنوعان خود خدمت می‌کنند.

بخشدار نیر افزود: پرستاران قشری هستند که زحماتشان بر کسی پوشیده نیست و در کنار همه خدماتی که مجموعه بهداشتی‌ درمانی انجام می‌دهند آرامش را برای بیماران و خانواده آن‌ها به ارمغان می‌آورند.

میر خلیلی اهميت شغل پرستاري را واضح و روشن خواند و گفت كه پرستاری شغل شريفي است و هرکس با هر دين و هرمسلكي كه دارد در برابر آن احساس خضوع و تواضع می‌کند.

در ادامه بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر نیر با حضور در منزل دو بيمار قطع نخاعي از همسر آن‌ها به‌عنوان پرستار تقدير و قدردانی نمودند.